Jump to content

Rompereser

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

  1. Takk for svar Hvordan fungerer deloads?
  2. Hei, og God Jul Jeg har et spørsmål til dere nå som jeg har begynt å trene igjen (har hatt litt motivasjons problemer) Jeg kjører et 4-splitt program Dag 1 tung og lett, Dag 2 tung og lett. Har også et ønske om å spill innebandy 2 timer 3 ganger i uka. tenkte derfor og sette opp uka slik: Mandag : Dag 1 Tung, Bryst,skulder og rygg Tirsdag : Innebandy 2 timer Onsdag: Dag 2 Tung Knebøy,markløft , biceps og triceps Torsdag: Dag 1 Lett Bryst,skulder og rygg (trener kl 15.30) og Innebandy 2 timer (kl 20.00) Fredag: Innebandy Lørdag: Fri Søndag: Dag 2 Lett Knebøy,markløft , biceps og triceps Blir dette for mye? kan gå ned til 3 stryke treninger og 2 innebandy økter i uka. Hva mener dere? Hvor mye kcal må jeg spise ? er 183 høy og veier 85 Kg. Dette spiser jeg fast hver dag: middag og kveldsmat kommer oppå dette
  3. Kan man kombinere Stryke og intervall i samme trenings økt? eller er det best og sette av en dag for bare intervall
  4. Får se om jeg går for proteinpulver etter hvert Bør man spise 2,3 g/kg protein de dagene man ikke trener?
  5. ok, takk for kjappt svar:) Tar en spise skje tran hverdag, har du noen tips til hvordan man kan få i seg 2,3 g/kg protein hver dag? uten proteinpulver
  6. Er det virkelig slik at man må legge om hele kostholdet for å åpne en mindre fett prosent og mere muskler? Jeg holder meg unna sukker,brus osv. men til frokost blir det vanlig brødskive med ost og 1-2 glass melk. en typisk middag kan være pommes frites med kylling eller pølse. Trener styrke 3 ganger og innebandy 2 timer i uka, jobber som elektrikker. Må man spise 1,2 - 1,8 gr/kg protein hvis man trener styrke?
  7. Takk for kort og godt svar. Anbefaler du å trene på treningsapparater eller "vanlige vekter" (manualer, osv)?
  8. Hei jeg er en gutt på 20 år som begynnte å trene i januar i år, 3 ganger i uka helt til i midten av mars. Målet var å fjerne fett fra kroppen å få litt mere muskler og mindre mage. men i Mars ble det ble det så travelt på jobb så fikk ikke tid til trening. Det er fortsatt travelt og dagene går med til arbeid, og de dagene jeg ikke arbeider overtid er det godt og slappe av. Målet er å starte med trening så fort det blir rolig på jobb, Har tenkt å slanke bort fett fra magen og bryst, Bør jeg da trene styrke eller må jeg slanke bort fettet for å så bygge muskler etter det? eller kan man kombinere styrke trening og utholdenhet/løping på 3-d mølle. lite spørsmål til på slutten, hva bør mang egentlig spise før og etter trening?
×
×
  • Create New...