Gå til innhold

Frøken Linda

Medlemmer
  • Innholdsteller

    42
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Omdømmeaktivitet

  1. Like
    Frøken Linda ga poeng til Kristin Charm i Motiverende musikk i ørene på trening..   
    Vil tro du kan finne en og annen låt her: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/den-store-styrketreningsmusikk-tr%C3%A5den.76/
  2. Like
    Frøken Linda fikk poeng fra Tarald i Pupper og dissehud...   
    Veldig enig med deg der, lett å gå i fella.., jeg prøver å tenke at det er JEG som skal være fornøyd med kroppen min og ikke sette urimelige krav til meg selv. Men på "dårlige dager er det lett å sammenligne seg med andre og få følelsen av at løpet er kjørt liksom... Men det er flest dager hvor jeg faktisk er fornøyd og stolt av hele meg
  3. Like
    Frøken Linda ga poeng til Tarald i Pupper og dissehud...   
    Skal bare si en ting og det er at feminin og maskulin er har ikke ett fasit svar. Det du syns selv og din egen opplevelse av hva som er maskulint eller feminint er fullstendig din egen mening. Så ikke bry deg om hva venner sier angående det. Gjør hva du føler selv er best. Kanskje litt off-topic fordi TL;DR
  4. Like
    Frøken Linda ga poeng til Rodolfo i Pupper og dissehud...   
    Ta bilder på hvordan du ser ut idag. Tren godt et år og ta bilder igjen. Om du ikke er fornøyd, så bør du kanskje besøke en klinikk og høre hva du kan gjøre. Silikon idag er vel rimelig sikkert?
  5. Like
    Frøken Linda fikk poeng fra timich i Pupper og dissehud...   
    Men jeg kunne tenkt meg at puppene så bra ut uten bh også...
  6. Like
    Frøken Linda ga poeng i Pupper og dissehud...   
    Tja, silikon kan jo være en mer permanent, billigere og praktisk løsning enn å gå gravid i tide og utide
  7. Like
    Frøken Linda ga poeng til LeanMachine i Pupper og dissehud...   
    Det eneste jeg kan bidra med er som andre har sagt - etter at jeg begynte å trene bryst, så løftet det lille jeg har seg en smule. Og hvis du har 75B syns jeg ikke du skal klage, tenk heller på oss som ikke fyller ut en A cup engang. Det er triste greier det.

    Men mat og brysttrening gjør susen
  8. Like
    Frøken Linda ga poeng til Rodolfo i Pupper og dissehud...   
    Bare å kaste seg inn i bilen skjønner jeg
  9. Like
    Frøken Linda fikk poeng fra newbody2014 i HURRA 50 KG BORTE :)   
    Gratulerer, bra jobb unnagjort
  10. Like
    Frøken Linda ga poeng til Rodolfo i Pupper og dissehud...   
    Ja, du må akseptere hva du har. Jeg har for eksempel lyst på en skikkelig "peak" ala Mount Everest på biceps`n min, men med mine muskelfester må jeg jobbbe dobbelt så hardt som en venn av meg, som bare behøver å se på hantlene for å en skikkelig høyde. Gener spiller en stor rolle i hvordan kroppen vår reagerer på trening, mat, sex, stress og alt som følger med. Så du har helt rett i å fortsette med å gjøre de rette tingene (å flashe seg for PT`n kan være èn ting ) og å trene på den riktige måten er en annen. Mat er også en ting. Men du har jo disse tingene på lista de, så det er kanskje bare å vente å se hvordan det går.
  11. Like
    Frøken Linda fikk poeng fra Aequitas i Pupper og dissehud...   
    Det vel bare å fortsette og gjøre de rette tingene, så lenge man gjør sitt beste liksom...
    Litt enklere å akseptere seg selv og kroppen sin også da
  12. Like
    Frøken Linda ga poeng til Astriiiixxx i Pupper og dissehud...   
    Har selv gått ned flere 10talls kilo(typ 40ish), og endte opp med "hengeboobs" som jeg kalte for vrengte bukselummer(de så slik ut!!). Men de er blitt ganske så mye fastere etter mye brysttrening og ett par stikk med p-sprøyte i rævva(gått uten prevensjon i 2 år fordi man ikke har så alt for mye sex som singel). Fylden var det nok psprøyta som sto for, men mye brysttrening har gjort at de har blitt litt mer løfta. Gikk fra 90f/90g til 80c pr dd. Mulig jeg har vært veldig heldig, alle kropper reagerer jo ulikt, mrn det finnes alltid håp:)
  13. Like
    Frøken Linda ga poeng til newbody2014 i HURRA 50 KG BORTE :)   
    Ja er Det er jeg Nå mangler bare musklene
  14. Like
    Frøken Linda ga poeng til Rodolfo i Pupper og dissehud...   
    Skjønner jeg jobber som PT på helt feil sted
  15. Like
    Frøken Linda ga poeng til Rodolfo i Pupper og dissehud...   
    Hehe, hørtes ut som en SÆRDELES heldig PT ( fikk noen morsomme bilder her )
  16. Like
    Frøken Linda ga poeng til Rodolfo i Pupper og dissehud...   
    Kommer litt an på hvor du har løs hud, og mengden. Det er for eksempel svært vanskelig å "fylle" opp grevinneheng med muskler, det er nesten snakk om gram her. Å løfte puppen er mest en sak for en god BH, men om du er genetisk anlagt for å bygge muskler, så kan jo større brystmuskler "presse" puppen oppover. Hvor mye er jeg usikker på.
  17. Like
    Frøken Linda ga poeng til myownworld i vil ha fettet vekk og musklene fram.prøvd i ett år :(   
    Nå er jeg på randen til å gi opp alt som heter trening. Jeg elsker å trene så det ville jo være synd å gi seg. Men hør her. For ett år siden veide jeg 48 el 49 kg. Er bqre 157 høy så d var perfekt vekt. Følte meg bra og smilte til livet. Så satset jrg alt på trening. Fire til seks dager i uken for å litt fastere former på den ellers helt greie kroppen. Men hva skjer? Jeg går opp i vekt og veier nå ett år etter 58 kg. Hater meg selv og dette er d jeg fikk for å trene ræven av meg..har jo spist sunt og alt. Buksene strammer ser jo helt grei ut uten klær og har jo muskler. Men hva hjelper d når man bor i norge og tilbringer all sin tid i bukse og genser? vil ha en smal og nett kropp som for ett år siden men med litt muskler? Har jeg bare ikke anlegg for dette? Kanskje jeg er for liten og big bone. Blir så fort kompakt liksom. Og mister min feminitet. Nå har jeg droppet trening i to uker og ser vekta går ned sakte men sikkert. Føler meg allerede bedre. Men musklene? Tenker at jeg må droppe treningen til jeg er ned der jeg vil være og så heller begynne på nytt. Og da trenger jeg hjelp. Riktig trening og veldig streng kost så kanskje d går. Kanskje mest kondisjon? Noen tips?
  18. Like
    Frøken Linda ga poeng til runforit123 i vil ha fettet vekk og musklene fram.prøvd i ett år :(   
    Jeg bygger også masse volum ved vekt trening. Har ikke hatt det problemet da jeg startet å jogge. Er smal og definert med sixpack (i rett lys ). Jeg synes jeg kler og trives best med lav fettprosent kombinert med løpemuskler.

    Man må jo ikke trene styrke med vekter for å holde kroppen sterk. Både hjemmeøvelser, yoga og pilates går på å styrke uten at det bygger volum. Så er mange alternativer. Det viktigste er jo at du trives i kroppen din
  19. Like
    Frøken Linda ga poeng til RobbieLad i Pupper og dissehud...   
    Den her MÅ jo bare videodokumenteres...
    Huden er ganske flink til å hente seg inn etter å ha blitt strekt ut. Hvis legen bare "ler" av forslaget ditt så har du nok ikke så mye løs hud. Jeg har alltid vært for tynn, så løs hud har jeg dessverre ikke så god erfaring med.

    Men når det kommer til trening, så kan det være fornuftig å ta noen PT-timer for å komme igang. Det vil gi deg en god kickstart på mange øvelser der du fort kan gjøre feil og i værste fall få skader. Hvis du har interessen så vil du nok lære ganske mye av å lese om forskjellige øvelser og teste ut for deg selv.
  20. Like
    Frøken Linda ga poeng til Aequitas i Pupper og dissehud...   
    Ofte trekker løs hud seg mer og mer sammen over tid, men hvor mye og hvor godt antar jeg kommer an på gener og elastitet i huden. Men dette er jeg ingen ekspert på, det er bare det jeg sier for å trøste meg selv, hehe
    Angående puppene har jo jeg to barn, og endte opp med det som populært ble kalt "kirkeklokkene" etter at sistemann var ferdig fôra. Men de har faktisk løftet seg en del etter at jeg fikk fart på benkpressen, men igejn, om det virkelig er det som er grunnen vet jeg ikke, det kan jo hende huden bare har strammet seg litt her også- eller en kombinasjon, kanskje?

    Hmm... Ikke et særlig opplysende svar. Beklager
  21. Like
    Frøken Linda fikk poeng fra Aequitas i Pupper og dissehud...   
    Takk for svar Aequitas, du gir meg håp..:happy:
  22. Like
    Frøken Linda ga poeng til newbody2014 i HURRA 50 KG BORTE :)   
    ENDELIG står det 75 kg blank på vekta og 50 kg er borte siden 27 Desember 2012.Hadde en deadline på 1 des og det gikk med bra margin.Spennende tider i møte mageplastikk og sying av magemuskler 10 desember.Så er det bare smøre seg med tålmodighet 2-3 mnd før det blir seriøs MUSKELBYGGING
  23. Like
    Frøken Linda ga poeng til LeanMachine i Hva er DITT beste motivasjonstips?   
    Haha, det stemmer veldig godt Føler ikke at jeg kan skippe trening når jeg først er så sporty
  24. Like
    Frøken Linda ga poeng til Afterall i Hva er DITT beste motivasjonstips?   
    Av egen erfaring er det viktig å gjøre det før en synker ned i sofaen; enkelte dager det ikke finnes noen ende på unnskyldninger til hvorfor en heller kan trene 'i morgen'
  25. Like
    Frøken Linda ga poeng til melis1988 i Hva er DITT beste motivasjonstips?   
    Masse gode tips ovenfor her!
    Lag deg i tillegg ei fresh spilleliste med musikk som gir DEG motivasjon, musikk som gjør deg glad og som får deg til å yte LITT mer. Jeg hadde et par mnder i høst der jeg ikke kom meg opp av sofaen, ut av døra og inn på gymmet. Men nytt år, nye muligheter, sant?
    Det første jeg gjorde var å ta bilder av den sexylubne kroppen min, lage meg et nytt treningsprogram som jeg synes er morsomt og som gir meg resultater, laga meg ei liste med små, realistiske mål og ei knall spilleliste.
    Gjør klar treningsbagen kvelden før så du bare kan springe rett på trening etter jobb osv!
    Har holdt på med treningsprogrammet mitt fire ganger i uka i tre uker nå, og stumpen min har allerede løfta seg et par cm! Er ikke reaultater motivasjon så vet ikke jeg!
    Jeg er en av dem som godt kan trene sammen med noen, men foretrekker innerst inne å trene aleine. Da kan jeg høre på høøy musikk i ørene, og kun konsentrere meg om meg selv.
    Favorittsangen min er forøvrig denne
    Ingen andre låter får pulsen min så høyt opp som den! Føler seriøst at jeg har hele verden på skuldrene når jeg kjører f.eks knebøy (selv om jeg i realiteten bare har 30 kg). Lykke til, kan jeg så kan du!

    Ps: Det er ingen på treningsstudioet ditt som har noe med hvorfor/hvor lenge du har vært borte fra trening. Mest sannsynlig har de ikke lagt merke til det engang. Det viktigste er i bunn og grunn at du trener for din egen del, og ingen andres
×
×
  • Opprett ny...