Gå til innhold

MadsH

Medlemmer
  • Innholdsteller

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om MadsH

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Må starte med å beklage utrolig sen respons fra meg, men setter virkelig pris på alle svar! Kan starte med å svare ja, jeg har satt opp programmet mitt selv. Hvorfor? 1. Som nordlendinger flest, tror jeg sterkt på å være selvforsynt og selvhjulpen. Fra kobling av sikringsskapet og selv-medisinering til treningsprogram og PT, penger spart er penger tjent! 2. Dette blir litt selvmotsigende, men føler ikke at treningen skal være så altfor komplisert. Jeg fokuserer på det jeg er svak i, eller hva jeg har gjort og jobber utifra det. Var jeg på en 7 timers skitur igår, da trener jeg overkropp idag.
  2. Hei! Har aldri vært av typen som spør etter hjelp, men nå ser jeg at noe må gjøres. Håper derfor noen kan ta seg tiden og komme med svaret på mitt livs store spørsmål. Hvordan sikre progresjon og legge opp treningen når motivasjon er på en all time low, man har dårlig tid og kostholdet ikke er 100% Jeg har flere års erfaring med styrketrening, hovedsaklig trent fullkropps-programmer, men også vært innom 2 og 3-splitter når motivasjonen har vært på topp. Starting strength, RYP osv.. MEN, jeg faller alltid i samme fella. År etter år.. 5-6 måneder med strikt trening, etterfulgt av 1-3 måneder me
×
×
  • Opprett ny...