Gå til innhold

SteffenLA

Medlemmer
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Hei, takk for rask svar. Usikker på hva protein inntaket mitt er. Cardioen min er 10 min før trening med sykkel. Middel tempo. 20 min varsko etter hver styrke økt. Hovedsakelig gåing i oppoverbakke. 6.5 i høyde og 6.6 i tempo. Skal ikke konkurrere i noen form, bare se hvordan jeg kan bygge kroppen min på 8 uker. Første uken gikk jeg bed 1,7 kg, men da målte jeg ikke kostholdet mitt. Uken etter spiste jeg etter denne planen. Med like mye trenig, gikk ikke ned noe. Hva kan være grunnen?
  2. Hei. Jeg veier 93 kg og har som mål å gå ned ca 10 kg på 8 uker. Trener 5 ganger i uken. Styrke og ca 30 min kardio per økt. (Tilsammen 1,45 t trening) Min diett ser slik ut: Frokost 80g havregryn med 2dl melk og Banan Lunsj: 1 cottage Cheese m/ litt syltetøy uten tilsatt sukker Før Trening: 250 g Kyllingfilet m/ 65g Fullkornris og pesto/salsa Etter Trening: 2 scoops Whey protein + 1 eple Kvelds: 250 g Kyllingfilet m/65g Fullkornsris og pesto/ salsa CA 2000 kcal. Hvilke innvendinger har dere på dette? Er det greit å spise så mye Ris på en slik diett, evt er de
×
×
  • Opprett ny...