Jump to content

odasofiem

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About odasofiem

  • Rank
    Newbie

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.odasofiem.com

Converted

  • Facebook
    ptodasmagnussen

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hei! Mitt navn er Oda og jeg har vært interessert i å trene aktivt siden 14 års alderen. Jeg har hoppet av etter noen skader her og der, men nå er motivasjonen oppe igjen og jeg begynte for fult for et par mnd. siden Jeg har begynt på nytt treningssenter, og det gamle var det ingen instruktører på, så jeg tenker å sette opp en ny plan for litt ekstra prioriteringer for cardio/gruppetimer(spinning o.l.), som det har blitt litt lite av siden jeg ikke får så mye motivasjon av å løpe på tredemølla. jeg tenker å sette opp den nye planen slik: mandag: Cardio/rygg Tirsdag: Ben/rumpe Onsdag: Cardio/ mage Torsdag: Bryst/ biceps Fredag: Cardio, styrke eller gruppetime (valgfritt) Lørdag: Skuldre/triceps Søndag: Hvile(om ikke ønsket trening) Jeg trener 3 sett med repetisjoner på 30 sek med så mye vekt jeg klarer og evt. hoppetau eller andre cardioøvelser på 30 sek mellom settene. Målet mitt er å forminske fettprosenten og øke muskelmassen. Kom gjerne med tips eller innskudd på både mat, helse og programmet!

Artikler fra forsiden

×
×
  • Create New...