Jump to content

Maggie

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

  1. Noen flere som opplever at fitnessbloggens kalorikalkulator ikke fungerer? Altså, at man ikke kommer inn på siden i det hele tatt?
  2. Noen som vet om hermetiserte matvarer som f.eks. oliven i lake, ananas i juice etc. får oppgitt næringsinnholdet sitt avrent, eller MED laken/juicen osv.? På varedeklarasjonen er det ikke spesifisert..
  3. Tusen takk for svar! Det høres fornuftig ut, og å gå ned typ 6 kg er et overkommelig mål
  4. I garderoben i dag, en jente til en annen: Jente 1: "Du må trene cardio etter styrketreningen" Jente 2: "Hvorfor det?" Jente 1: "Fordi når du trener cardio først, tar det 20 minutter før forbrenningen starter. Men når du trener styrke er du liksom i gang allerede, så forbrenningen starter med én gang!" ...Døde litt på innsiden
  5. Gymmet mitt har endelig fått seg en fungerende vekt, så nå har jeg fått veid meg for første gang på en stund. Med treningsklær og -sko veier jeg 72,8 kg, så dette blir mitt nye utgangspunkt. Digg å ha noe annet enn målebåndet å gå etter, egentlig. Jeg lurer på hvilken vekt som burde være mitt mål. Jeg er 176 cm høy. Noen som har peil?
  6. Mål: Utgangspunkt (16.01.15): Midje: 81 cm Hofter: 92 cm Lår: 61 cm I dag (30.01.15): Midje: 76 cm (-5 cm) Hofter: 90 cm (-2 cm) Lår: 59 cm (-2 cm) Vært flink med trening, men kostholdet har vært litt opp og ned, så er fornøyd med resultatet så langt!
  7. Jeg blir gjerne med! Jeg er glad i å trene, og har derfor egentlig alltid vært i grei form. Har imidlertid ikke vært særlig flink med kosthold det siste året, og det har satt sine spor. Målte meg i går (14.01.15), og tallene viser 81 cm rundt midje, 92 cm rundt hoftene og 61 cm rundt låret. Jeg er 176 cm høy. Har ikke vekt hjemme, så vet ikke hva jeg veier, men ønsker heller ikke at fokuset skal ligge der, da jeg er ute etter forandring av kroppskomposisjonen framfor vekten i seg selv. Jeg vil gjøre målinger hver 14. dag. Hva gjelder trening, vil jeg trene styrke (fullkropp) tre ganger i uka, samt ha to cardioøkter. Jeg skal rydde opp i kostholdet ved å kun spise sunt i uka, og "gjeninnføre" lørdagsgodt.Jeg ønsker en varig endring, og langsiktig vil jeg tjene mer på å spise sunt etter behov framfor å telle kalorier. Første delmål for meg blir å passe en bukse som nå har blitt for liten. Gleder meg til å begynne! :-)
×
×
  • Create New...