Gå til innhold

Frøkna

Medlemmer
  • Innholdsteller

    43
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Frøkna

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 20. feb. 1985
  1. Jeg lurer på det samme egentlig.. Hva er "ganske mange" Little engine? Jeg prøvde meg på selolje, men brakk meg i vinkel, så det klarer jeg rett og slett ikke! Har gått over til omega 3. Når 2 stk omega 3 kapsler inneholder 0.5g DHA og EPA, stemmer det ikke da at man skal ta 4 kapsler?
  2. Okei! Da gjør jeg som du sier Takk for at du tar deg tid til å gi en nybegynner litt råd
  3. syns jeg var sløvt av deg.. hehe.. neida Grovt regna ut nå. Karb per måltid i dag ligger på rundt 4.5g + 12.9 i ett beger med mager kesam. 17.4 Totalt da Var det mye?
  4. Til hvert måltid har jeg spist ca: M1:50g agurk, 1 liten tomat, 40g isbergsalat M2: 60g agurk, 60g paprika M3 OG M4: Samme som til M2.
  5. Ja, jeg vet jo alt det der. Derfor mener jeg at jeg spiser det jeg trenger i løpet av en dag, mtp på anbefalingene.. Jeg får prøve meg frem! Kanskje velge mer rene matvarer istedenfor karbonadedeig...
  6. Ja, men hvis jeg skal klare det, må jeg kutte ned på proteininntaket mitt?? Eller velge det magreste av det magre kanskje.. Hva spiser dere/du da?
  7. Her kommer enda ett spørsmål nano skriver at jeg fint kan komme meg ned på 800kcal om dagen. Etter jeg har regnet ut det jeg spiser, og etter ønskelig proteininntak etter min vekt,- ligger jeg på 1100 kcal om dagen. Iallefall i dag. M1: 150g karbonadedeig med 200g grønnsaker + 1ss selolje M2: 150g karbonadedeig med 200g grønnsaker M3: 1 Boks mager kesam med fun light M4: 150g karbonadedeig med 200g grønnsaker M5: 150g karbonadedeig med 200g grønnsaker Når jeg skriver grønnsaker vil det si salat, agurk, paprika og tomat. Haha! Snakk om å være varierende i matveien Klarer
  8. Ja, har lest artikkelen.. he he må nok ha ting inn med t-skje, helst flere ganger har kjøpt meg selolje! Forstod at det holdt med en ss
  9. Ja, det er meg på bilde 800 kcal? Så lite Det er vel kanskje poenget med denne dietten da.. hehe! Men jeg veier 76kg og er 171 høy. Tenkte i første omgang å gå på dietten i to uker, så får jeg se hvordan det går. Har jeg forstått det riktig da, at jeg skal ha 190g proteiner om dagen? Morgendagens proteinkilder er 300g karbonadedeig, 300g kyllingfilet og en boks mager kesam. Blir det riktig? Er utrolig dårlig å stole på meg selv Grovt regnet skal det bli 150 g proteiner, hvis jeg har regnet riktig... Er det krise, eller skal jeg legge på enda mer proteiner? En ting til.. Kaffe er lov
  10. Jeg er såpass ny i dette, så jeg har egentlig ingen formening om noe som helst. Jeg tar i mot de råd jeg får, og jeg ser poenget ditt! Tenker at jeg bare må prøve meg ut den første dagen, og se hva som fungerer best for meg. Å slå sammen to måltider er jo lurt, så det skal jeg gjøre Takk for svar!
  11. Hvis jeg skulle hatt ett spisevindu på 5 timer, vil det si at jeg må spise hver time (?!) Så lenge jeg skal ha 5 måltider om dagen. Er det anbefalt å spise over færre timer, eller spiller det ingen rolle? Kan man steke maten i olje, eller skal man ikke steke det i noe som helst?
  12. Okei, men det høres bra ut Marisa Takk! Ett spørsmål til, dere.. Er det sånn at man kan ta en morgencardio 3 ganger i uka hvis man orker/har lyst? Og styrkeøkt 3 ganger i uka? Jeg skjønner at man ikke skal ta solide cardioøkter på denne dietten, men litt småjogging på morran? For den gode følelsen sin del?
  13. Er det viktig med denne dietten å spise med en gang man står opp? Eller kan man vente litt. Hvordan er det med tiden i mellom måltidene. Hver 3 time, eller spiller det ingen rolle, så lenge man får i seg det man skal gjennom dagen? Skikkelig newbie, så her surrer det mye spørsmål oppi hodet
  14. Tenkte å starte opp med PSMF på Søndag! Har aldri gått på den før, så det her blir spennende!! Blir det ikke resultater nå, så blir det vel aldri noe
  15. Har tenkt på det.. Forandre de faste rutinene! Kroppen hadde sikkert hatt godt av det, med tanke på fremgangen Bare å finne noe jeg klarer å gjennomføre
×
×
  • Opprett ny...