Jump to content

GuroBL

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About GuroBL

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 03/21/1991
  1. Høres ut som noe jeg kan gjennomføre, ja! Tusen takk for gode tips
  2. Starter morgenen som oftest med frukt, som for eks. banan, pære, tomat. Ca. en halvtime til time etterpå kan jeg spise alt fra to-fire brødskiver med grovbrød, med pålegg slik som ost, rødvinspølse, makrell i tomat, agurk. Utover dagen mot brunsj-lunsj tid spiser jeg et større måltid, som for eks. stekte poteter med pølser, pannekaker, egg og bacon eller flere brødskiver. Spiser omtrent to måltider til imellom før det blir middag, koker meg enten noe pasta, spaghetti, poteter. Eller brødskiver. Til middag spiser jeg fulltallerken, ofte to tallerkener. Har veldig sunt, variert norsk kosthold når det kommer til middagsmat. Spiser bare taco, pizza og slik mat i helgene, som oftest på lørdager. Så på hverdager til middag spiser jeg alt fra kjøttkaker, fisk, middagspølser, fiskegrateng. Vi har som regel kokt potet til middag hver dag. Bruker mye grønnsaker til maten, poser med grønnsaksblandinger, gulerøtter, surkål, rødkål. Spiser veldig sjeldent rømme, dressing og slikt. Time etter middagen, spiser jeg på nytt, spiser som regel middagsrester. Time etter der igjen er jeg igjen nede i kjøleskapet for å finne mer mat, men ender som regel med å spise brødskiver. Dette er da rundt 7-8 tiden på kvelden. Fortsetter egentlig bare slikt, spiser ofte gjennom dagen, så mye jeg klarer å spise. Med mye småspising imellom da jeg som regel spiser frukt og grønt, eller brødskiver og knekkebrød. Så du kan regne med at jeg spiser et måltid hver time, om jeg orker å spise da såklart. Blir lei av å spise, fordi om jeg er sulten hele tiden. Når det kommer til karbohydrater og sukker, så drikker jeg mye saft og te, og brus om vi har det. Kan spise en hel stor melkesjokoladeplate rett før middag og fortsatt spise som normalt. Har et utrolig søtsug, som jeg ikke klarer å bli kvitt. Prøver å bytte det ut med frukt, men det holder liksom ikke. Håper dette svaret hjalp.
  3. To store brødskiver med makrell i tomat. Ble kneippbrød, siden vi er tom for havrebrød
  4. Hvordan skal jeg forholde meg til sukker og karbohydrater når jeg sliter med lavt blodsukker, og vil trene slik at jeg får stramme opp hele kroppen, men spesielt magepartiet?
×
×
  • Create New...