Gå til innhold

ProneBird

Medlemmer
  • Innholdsteller

    36
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. med en god "5split" kan en fint trene hver kroppsdel 2 ganger i uka.. F.eks type: Framside bein Rygg Bryst/skulder Bakside bein Overkropp med vekt på armer Til tross for hva mange her gir uttrykk for er ikke trening svart/hvit og det er mange veier til målet
  2. HER skjedde det ikke stort. Er du ikke mann nok til å logge? :)

  3. Så vidt meg bekjent er det ingen regel som sier at en må bruke samme vekt i alle set.. For styrke starter jeg tungt og tar av vekt ettersom jeg trenger for å nå antall reps jeg vil ha (RPT)
  4. Som en hovedregel vil jeg si ja En gang i blant går det også å ta seg helt ut, men da ville jeg spart det til siste settet siden styrken synker betydelig etter failure Ble litt rotete. Burde brukt quote
  5. Kort fortalt: Spiser du ikke nok, blir du heller ikke større og sterkere (kommer litt an på hvor lavt du ligger i kcal). Til å begynne med vil du uansett ha ok framgang pga bedre teknikk i øvelsene og nevrale tilpasninger, men etter hvert "forsvinner" nybegynnereffekten. Selv ville jeg også vært forsiktig med å trene muskler til failure. Spesielt i kaloriunderskudd..
  6. Hantelpress utfordrer støttemuskler i litt større grad enn benkpress.. Negative sider ved hantelpress er at du ofte må øke med 2.5 kg per side i steden for 2.5 kg totalt i benkpress.. Siden en i tillegg klarer å løfte mer vekt i benkpress blir hoppet prosentmessig enda litt større
  7. Her skjedde det ikke mye

×
×
  • Opprett ny...