Gå til innhold

idahg

Medlemmer
  • Innholdsteller

    29
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    9

Alt skrevet av idahg

  1. Du er så utrolig god, tusen takk ☺️ Ble veldig glad og lettet da jeg leste det du skrev, er veldig glad for at jeg kan starte med det etter hvert. Prøvde meg på markløft i dag, uten smerte faktisk ☺️👏🏻 Hvordan er det med deg som løfter såpass tungt, øker du ukentlig? Det er så inspirerende å følge deg 😍 God (rom)jul til deg og godt nytt år!
  2. Ja jeg vet. Ble veldig og oppriktig lei meg. Jeg falt på sykkelen og kjenner det iler ned fra hoften og langt beinet når jeg tar knebøy med stang, samme med markløft (som jeg liker veldig godt!). Kan du forklare hvorfor ingenting kan erstatte den? Er redd for å miste fremgang/muskelmasse. Pokker også, dette var skikkelig dr*t. Tusen takk for svar 🙏🏻
  3. Må endre litt i treningsprogrammet og bytte ut knebøy med stang. Hvilken øvelse gir like god effekt? Jeg tok knebøy med en 20kg vektskive, er det like bra?
  4. Nei, elsker brødmat så kommer ikke til å gå i den fella!
  5. Jeg trodde kroppen tok det bedre opp om man hadde opphold? Og opptrappingen som jeg styrte med i begynnelsen, off, flaut! Fulgte det slavisk 😂 Sykt stress
  6. Er det mulig?! Men haha, det er ikke så veldig sexy så skjønner salgstrikset (som jeg har trodd og fulgt selv 😂). Stemmer det forresten at man skal ha et opphold på 4 uker? Hahahaaaaa lagde for mye støy jeg ler høyt! Ser det for meg, du ødelegger jo videoen de skal legge ut på insta 😂
  7. Er det sant? Bedrag, jeg som legger all min tiltro underes hender 😕 Har jo merket at det var noen ting som ikke virker så sannsynlig, godt jeg har deg da 🙏🏻☺️ Kan du ikke begynne der du trente sist? Jeg er imponert over deg som har fortsatt å trene styrke hjemme, det er det nok få som har gjort! Stemmer, trener på EVO hvor jeg får konsentrert meg om mine egne ting og får vært i fred om du skjønner ☺️
  8. Å takk gode deg 🥰 Jeg føler jeg har kommet inn i en god flyt og det hjelper i tillegg å få god info fra deg. Og du sier ting slik som de er og pynter ikke på noe. Takk! Jeg gleder meg til å trene, men overdriver ikke. Som du skriver så vil jeg ikke bli en av de folkene som går all in i 3 mnd for så gi opp. Du trener «kun» hjemme nå?
  9. Utrolig imponerende, godt jobba!
  10. Vent litt, noe spiser du vel?!
  11. Takk for tips ☺️🙌🏻
  12. Skjønner, tror jeg i hvert fall ☺️ Altså; spiser mer (sunn, proteinrik) mat og bygger derfor større muskler? Må si at jeg ble skuffet da jeg så meg i speilet i dag, føler jeg er blitt sterkere men ser det ikke på kroppen.
  13. Helt sant, men elsker brød! Hva spiser du i stedet for brød?
  14. Akkurat, du kjenner meg føles det som ☺️ Målet er å oppnå en muskuløs kropp, jeg føler meg ikke vel akkurat nå og jeg tror jeg gjør som du skriver; spiser litt mer til hvert måltid. Hvorfor blir jeg mer sulten når jeg får mer muskler? Du kan utrolig mye om dette, jeg er HELDIG som får svar fra deg ☺️🙏🏻
  15. Takk for gode tips til mat! Kesam, det må jeg teste ut ☺️ Hvorfor er karbohydrater fyfy? Spør om alt nå ☺️🙏🏻
  16. Skjønner. Spiser mye havregrøt, bønner, kylling, banan og litt brød. Annet også, men det er vel dette det går mest av. Har du forslag til annen mat? Hva spiser du? ☺️ drikker også proteinpulver og melk. Takk for svar ☺️🙏🏻
  17. Har siden mai i år trent styrke regelmessig og løfter tyngre for hver uke, føler likevel musklene ikke øker like fort jeg ønsker. Dersom jeg spiser mer, vil ikke jeg klare å løfte mer? Mer energi, boost. Vekten min gikk litt opp i starten noe som jeg vil tro er muskler, men selv om jeg har fått mer muskler føler jeg vekten står stille. Virker som jeg i hvert fall ikke spiser for mye? Hva tenker dere? Kroppen må vel ta fra fettet da eller? Har ikke så mye av det nå lenger.
  18. Her var det mange gode ord som jeg skal ta med meg videre, tusen takk ☺️👏
  19. Å, det er så godt å lese! Og i tillegg til at en så erfaren og trent person som deg kjenner seg igjen. Jeg følte meg ukomfortabel i kroppen i tillegg til å ha disse teite og irriterende tankene rundt vekt og kjente det var godt å bli betrygget 😊
  20. Masse gode tips, takk! haha, nei stemmer det 😂🙈
  21. Aaah, jeg høres skikkelig overlegen ut, men ja, jeg er redd det er fett selv om det er usannsynlig med tanke på hva jeg trener og spiser. Det er så irriterende at disse tankene kommer og jeg hater det! Og du har selvfølgelig helt rett i det du skriver, jeg trengte en ærlig og oppriktig tanke og viten om saken. Takk 🙏🏻
  22. Shit, du er erfaren med dette! Takk for at du tar deg tid og forklarer ☺️ Jeg trener hele kroppen hver gang, har lest at det er det beste for nybegynnere. Hva tenker du om det? Og jeg har fri lørdag og søndag, vil det påvirke hvordan kroppen min bygger muskler, får kroppen hentet seg inn «nok» med de to dagene? Det er jo lenge å ha to dager fri, men så er det også kun de to dagene. Men, igjen et men, så burde jeg kanskje ha pause innimellom de dagene? Off, ble mye mas fra meg 🙋‍♀️
  23. Så kult, det med kognitive evner ante jeg ikke. Fascinerende! Du, har gått opp 3kg på ei uke, spiser som før og er like aktiv som før. Er det vannet som samler seg i kroppen/musklene? Synes det er litt ubehagelig, men må spør likevel ☺️
  24. Hvor mange restitusjonsdager bør man ha når man trener styrke? Og; er det "greit" å ha to dager etter hverandre? Jeg har kommet inn i en god flyt hvor jeg trener styre ca en time mandag-fredag. Målet mitt er å få større og mer markerte muskler, bli sterkere rett og slett, tar dette med dersom det skulle spille noen rolle 😊
  25. Starta på Star Nutrition Creatine for ei uke si, tar hver morgen før trening. Jeg har 2 dager treningsfri, skal man ta dette da også? Hvis ja/nei, hvorfor?
×
×
  • Opprett ny...