Gå til innhold

idahg

Medlemmer
  • Innholdsteller

    12
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    4

idahg vant dagen sist 17. september

idahg hadde mest likt innhold!

Om idahg

  • Rang
    Nykommer

Profilinformasjon

  • Kjønn
    Kvinne
  • Interesser
    Styrketrening

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Her var det mange gode ord som jeg skal ta med meg videre, tusen takk ☺️👏
  2. Å, det er så godt å lese! Og i tillegg til at en så erfaren og trent person som deg kjenner seg igjen. Jeg følte meg ukomfortabel i kroppen i tillegg til å ha disse teite og irriterende tankene rundt vekt og kjente det var godt å bli betrygget 😊
  3. Masse gode tips, takk! haha, nei stemmer det 😂🙈
  4. Aaah, jeg høres skikkelig overlegen ut, men ja, jeg er redd det er fett selv om det er usannsynlig med tanke på hva jeg trener og spiser. Det er så irriterende at disse tankene kommer og jeg hater det! Og du har selvfølgelig helt rett i det du skriver, jeg trengte en ærlig og oppriktig tanke og viten om saken. Takk 🙏🏻
  5. Shit, du er erfaren med dette! Takk for at du tar deg tid og forklarer ☺️ Jeg trener hele kroppen hver gang, har lest at det er det beste for nybegynnere. Hva tenker du om det? Og jeg har fri lørdag og søndag, vil det påvirke hvordan kroppen min bygger muskler, får kroppen hentet seg inn «nok» med de to dagene? Det er jo lenge å ha to dager fri, men så er det også kun de to dagene. Men, igjen et men, så burde jeg kanskje ha pause innimellom de dagene? Off, ble mye mas fra meg 🙋‍♀️
  6. Så kult, det med kognitive evner ante jeg ikke. Fascinerende! Du, har gått opp 3kg på ei uke, spiser som før og er like aktiv som før. Er det vannet som samler seg i kroppen/musklene? Synes det er litt ubehagelig, men må spør likevel ☺️
  7. Hvor mange restitusjonsdager bør man ha når man trener styrke? Og; er det "greit" å ha to dager etter hverandre? Jeg har kommet inn i en god flyt hvor jeg trener styre ca en time mandag-fredag. Målet mitt er å få større og mer markerte muskler, bli sterkere rett og slett, tar dette med dersom det skulle spille noen rolle 😊
  8. Starta på Star Nutrition Creatine for ei uke si, tar hver morgen før trening. Jeg har 2 dager treningsfri, skal man ta dette da også? Hvis ja/nei, hvorfor?
  9. Tusen takk, det håper jeg også! Føler meg mye bedre også, både på utsiden og innsiden 😊 Kommer til å følge deg her fremover, for inspirasjon og motivasjon 💪
  10. Tusen takk for utfoldende svar og god forklaring. Jeg synes det er utrolig kjekt og endelig har jeg funnet noe som jeg har lyst å fortsette med 😊 Spesielt inspirerende når du svarer meg, tusen takk! 😊
  11. Hei! Jeg synes det er vanskelig å finne antall reps og sets når jeg setter opp egne økter. Jeg har lest at dette varierer ut fra om jeg vil trene styrke, utholdenhet. Men spiller muskelgruppen også inn? Og hvor mange øvelser skal jeg ha på hver økt? Pleier å ha 7-8. Jeg begynte i januar med styrketrening og det er muskelmassen jeg ønsker å øke.
×
×
  • Opprett ny...