Jump to content

wahaj

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. Takk for svar! Bytta ut dips benk med sittende tricepspress. Putta også inn goblet squat. Klarte ikke helt teknikken med bulgarsk utfall på benk, så tok den på gulvet istedet, kjente det i lårene da også.
  2. Jeg har denne benken fra Biltema: https://www.biltema.no/fritid/treningsutstyr/styrketrening/treningsbenk-2000041442 Samt 2 stenger (og to manualer) og en del vekter, derfor er det en del begrensninger ift øvelser jeg har mulighet til å ta. Jeg trente en del styrke for ca 10 år siden, men har de siste årene vært ikke-eksisterende. I tillegg gikk jeg ned ca 45kg på ett år nå etter gbp, og mistet mye muskelmasse, må derfor starte lett, og ønsket med styrketrening er først og fremst muskelvekst (hakket viktigere enn styrke) Har noen øvelser jeg tenker jeg vil trene, og liker å trene supersett, så det går raskere. Men vil gjerne ha hjelp til optimal rekkefølge, sett og reps. Knebøy og markløft kan jeg ikke teknikk på, så de utgår. Fullkroppsprogram, 3 ganger i uka. Benkpress Sittende lårcurl Hantelroing Step up med stang Bulgarsk utfall Stående foroverbøyd roing Glute bridge med ekstra vekt Sittende skulderpress med stang Dips benk Tåhev trinn Vil gjerne også trene mage/rygg. Noen som vil hjelpe? Er forresten dame på 31 år, 173 cm høy og 66 kg.
×
×
  • Create New...