Jump to content

KingOlsen

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

  1. Fett er mer kaloridens, som betyr du kan ikke spise like mye av det. F.els du blir mer mett av 150 kalorier med popcorn enn 150 kalorier med nøtter. Spis mat med mye fiber og som holder deg mett lenger
  2. Ikke bry deg om karbohydrater og fett og hvor mye du har av vær osv. Dette er samma, da å gå ned i vekt går ut på en viktig regel (kalorier ut kalorier inn) det er ingen annen spesiel ting du kan gjøre som gjør at du brenner mer. vist du spiser mindre kalorier enn du forbrenner går du ned i vekt uansett hva, eller om du forbrenner ved å løpe eller jogge. vist du vil trene styrke burde du ha balanse av fett og karbo, spis mindre kaloridens mat. Som armeridder. Eggehvite, hvit brød kanel og vanilje ekstrakt(fordi det er mindre kalorier enn grovt, dette gjør du kan spise mer og fortsatt gå ned og du føler deg mer mett) kort fortalt ikke bry deg så mye om hvor mye karbo eller fett du spiser, og heller spis mat som ikke er kaloridens, men som fortsatt gjør deg mett. Bare du spiser mindre kalorier enn du forbrenner så går du ned. Bare se på vekte om du går opp eller ned, og kister kaloriene derfra:)
  3. Hei, ikke drikk mass gainers, da dette er for det meste loaded med sukker og unødvendige karbohydrater. Lag egen med havregryn, peanøttsmør, melk, proteinpulver, banan, eller andre ting du vil ha i den
  4. Eneste måten å gå ned i fett prosent på er å spise mindre enn du forbrenner HUSKEREGEL (kalorier ut og kalorier inn). Dette er eneste måten å gå ned i fett prosent på, det er ikke noen magisk pille som man kaller (fat burner) som kan gjøre noe med dette. Spis kaloridens mat som gjør deg full, og som gjør at du ikke klarer å spise mye. Koffein: gjør at du beveger deg mer, så automatisk du brenner mer kalorier. Også veldig bra vist du har lite energi, men vist du har lite energi og føler deg sulten hele tiden, så gjør du noe feil. proteinpulver: vist du ikke får i deg nok proteiner ca (0,8-1g per lbs av kroppsvekt) sjekk hvor mye du veier i lbs.
  5. Hei, de beste supplementene for deg som trener hard styrke er Kreatine monohydrat, 3-5 gram hver dag. Velg en som blander seg bra med vann, jeg liker optimum micronized creatine, musclepharma creatine fra tights. Eller vist du vil ha en billig, bodyfuel kreatine fra tights. proteinpulver: vist du ikke får i deg nok proteiner med det du spiser til vanlig. Anbefaler Optimum gold standard Whey, denne er billig og er bra kvalitet bcaa: dette kan du ta vist du er på diet og ikke får i deg nok protein. Dette vil da hjelpe med å holde på muskelmasse og hjelpe med recovery. Trenger ikke dette vist du spiser nok proteiner fra før! Anbefaler sciviation xtend BCAA fra tights.no! pre workout: veldig bra vist du vil ha ekstra boost og bra pump. Kan hjelpe med både styrke og hvor mye du orker å løfte.
×
×
  • Create New...