Gå til innhold

Trineling

Medlemmer
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Høres veldig bra ut!!
  2. Ja, Therese, kan ta meg ett runstykke, spise litt brød i ny og ne, men kan ikke spise produkter som er basert på mel hver dag. Uansett, så var ikke denne tråden om inntoleranse eller ikke. Jeg klarer meg helt fint uten mell, og magen min klerer seg vertfall uten mel Kjempeflott å få tips om matvarer som er enkle å få i seg, murmeldyret! Det var akkurat det jeg var ute etter! Jeg må jo bare si.. Jeg vet jo selv at jeg har altfor lite energi inntak, men når man har prøvd lenge å spise mer men blir rett og slett dårlig av det så er det fint å få flere synspunkter på det. Har alltid v
  3. Takk for tips Aurelius! Streber virkelig etter å få opp matlyst og energi. Raptorial: Inntoleranse kan ikke påvises, allergier kan det. Man kan få matinntoleranser av f.eks stress. Jeg VET jo såklart at jeg ikke tåler mel - det merker man på kroppen uten at jeg trenger å utdype det Men har ikke påvist matallergi.
  4. På en vanlig dag spiser jeg et par knekkebrød, helst hjemmelagd, ca 100gr kjøtt eller fisk til middag+tilbehør, kesam med bær e.l evt knekkebrød til kvelds. I helgene blir det litt mer kos, gjerne potetgull. Har aldri søtsug. Jeg er 1,73 og sikkert 75kg. Trener 4-split men tar med ben noe oftere da jeg hadde rekonstruksjon av kne på januar. Målet mitt er å få en sterk, sunn kropp, men mest av alt jager jeg etter overskudd. Har en hverdag med mye stress, så jeg kommer f.eks aldri til å kutte karbohydrater helt, for de trenger jeg. Har ikke fått påvist noen mat allergier, men stor fare for at
  5. Jeg trener styrke 3-5 dager i uken, men kjenner at kroppen er ofte gåen etter 30 min. Er egentlig glad i mat, men klarer ikke å få i meg mengder, og sjeldent mer enn 3 måltider om dag. Matinntaket mitt skjer gjerne mellom 12-22 på dagen. Frokost blir jeg bare dårlig av. (Har prøvd alt fra shake til fast føde) Noen som har noen gode tips til å øke matinntaket mitt?
×
×
  • Opprett ny...