Jump to content

fitnessfjese

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. Hei, tusen takk for svar og gode råd! Skal kjøre på med intervaller fra nå av! Til nå har jeg brukt LifeSum appen og logger alt jeg spiser og trener. Har satt den til vektnedgang på 0,5 kg i uken. Jeg liker appen veldig godt fordi jeg kan legge inn vannglassene også i løpet av dagen og dermed husker på å drikke nok. Glemte å spørre om restitusjon. Jeg hører så mye forskjellig om det, mange sier det er viktig å trene annenhver dag og så la musklene hvile, men så hører jeg av andre at jeg ikke trenger å tenke på det. Hva er egentlig best å gjøre? Tusen takk forresten, det er en spennende reise
  2. Hei! Jeg er en ung dame som ønsker å komme i form og se fit ut. Jeg vil ha definerte magemuskler (ikke six pack) og jeg vil helst ikke ha store lår eller rumpe. Armene mine er greit trente fra før pga fysisk krevende jobb, så jeg vil ikke fokusere for mye på det. Til nå er treningen min lagt opp slik: Pilates 40 min, 10 min kettlebell forskjellige øvelser, 5 min arm trening med små vekter, 15 min romaskin og 15-20 min sykkel. Prøver å kjøre dette opplegget seks dager i uken. Er det noe jeg bør endre på her eller ser det ut som et OK program for en nybegynner dame som bare vil se litt definert ut? Har ikke råd til studio akkurat nå så jeg må trene hjemme. Kostholdet mitt går i ren fisk, kylling, brun ris, grønnsaker og frukt. Før trening tar jeg også en proteinshake. Andre tips eller ting jeg bør tenke på?
×
×
  • Create New...