Gå til innhold

Aces High

Medlemmer
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av Aces High

  1. Er en stund siden dette men svarer no uansett, hvordan står det til nå? Disclaimer, jeg er ingen ekspert, bare en nybegynner som har lest meg opp en god del. Så ta det med en klype salt. 30-60 minutter per økt ved intensiv trening er helt innafor for sryrketrenig, de som soser rundt i flere timer har generelt sett ikke en veldig produktiv treningsøkt. Men det kan vel forsåvidt være flere ting: Overtrening: Trener musklene for hardt og ofte til at de rekker å komme seg igjen etterpå. Muskelgruppene du trener burde optimalt ha 48timer å helbrede seg på etter å blitt overlaste
  2. Magen er somregel den siste plassen fettet forsvinner ifra under slanking, det skyldes(til min forståelse, jeg er ingen ekspert) at magen rett og slett har mindre blodtilførsel enn mange andre plasser fett samler seg, eksempelvis armer og anskikt. Hvor raskt gikk du ned i vekt etter graviditeten, kanskje noe av oppfattet fett på magen kan skyldes løs hud som resultat av hurtig vekttap? Er det fett så er det ikke så mye annet å gjøre enn å gå i kaloriunderskudd. Desverre er det ingen måte å få bort fett på spesifike plasser på kroppen. Som sagt, jeg er ingen ekspert, bare en nybe
  3. Helt klart! Ser så mange som skal optimisere absolutt alt uten å tenke på hvordan effekt dette har på andre aspekter i livet, bare vektnåla. Tenker den beste dietten og trenings regiment er det man holder seg til og gjør konsekvent fordi man liker det!
  4. Takk for råd Drikker mye vann, passer på å holde meg hydrert, er vel både bra ift å bygge muskler samt å dempe sult. Enig at 1700 kcal godt kan være litt mindre enn nødvendig, spessielt siden jeg har ganske høy forbrenning(hadde ihvertfall det i yngre år, men regner med jeg har det fortsatt, spiste vel bare betraktelig bedre/summere mat når jeg bodde hjemme med foreldre vil jeg tro, haha!) Men fant ut at jeg starter rimelig lavt ift kcal for å se kjappe resultater også heller øke på om kiloene raser av litt for fort. Virker ikke som jeg har noe stort problem å holde meg til det
  5. Heisann! Jeg er 22 år. 175 cm høy. Og veier 86kg, er ikke helt fornøyd med hvordan kroppen har endt opp og ønsker dermed å gå ned til rundt 75kg. Startet å trene styrke, forholdsvist intensivt 4 ganger i uken. Hjemme med manualer og kroppsvekt. Ca 45 minutter per økt. Delt opp i muskelgrupper, Bryst/triseps, Biceps/Rygg, Skuldre/Mage.. Og ben da såklart! Begynt å spise sunnere og telle kalorier, ligger på rundt 1700 kcal per dag. Passer på å velge mettende og sunn mat som holder energinivået på godt nivå ut dagen, og slippe unna sult følelse. Ift makro la jeg målet på 40%karb, 3
×
×
  • Opprett ny...