Jump to content

Ringrev

Members
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

  1. Hei, jeg er en 20 år gammel gutt som er 188cm høy og veier for øyeblikket 83.4kg. Jeg har en aktiv jobb, trener hard styrke 4 ganger i uken og kondis 1-2 ganger i uken, detter har jeg gjort i overkant av et år. Keg spiser har alltid passt gradvis på hva jeg spiser, men har gått i kalorioverskudd siden jeg begynte å trene. Defor har jeg fått litt valpefett, og en liiiten pølse rundt magen som jeg ønsker å få vekk. Jeg har regnet ut at jeg trenger 2700-3000 kcal til dagen for å vedlikeholde. 4. Januar (6 dager siden) startet jeg å telle kaloriene, og begynte å spise ca 1200 kalorier til dagen, som er et kraftig underskudd, med ca 1.5g protein per kg kroppsvekt. Jeg har nå holdt på i 6 dager, er like aktiv i jobben, og trener styrke og kondis like hardt som før, merker det heller ikke noe særlig på energinivået, utenom på kvelden. Har også gått fra 86kg til 83.4kg (vil tippe det meste er vann). Har tenkt å gjøre dette til neste søndag slik at jeg har 15 dager totalt. Etter 15 dager skal jeg gradvis øke kalorinntaket. Er det noen som har dårlige eller positive erfaringer med dette? Kommer jeg til å miste mer muskelmasse enn fett? Kommer jeg til å ødelegge metabolismen?
×
×
  • Create New...