Jump to content

Huffelpuff

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. Heisann, jeg skal løpe 3000 meter til 01.09.19 og må komme meg under 16 minutter. Per i dag 19.05.19 løper jeg på 17:40. Er kvinne, 175 høy, veier 88 kilo, jobber med å gå ned i vekt. Har lavt stoffskifte og astma, så det går sakte men sikkert. Teller kalorier i myfitnesspal. 1400-1700 inn, 2000-2500 ut, alt ettersom hvor mye trening jeg har hatt den dagen. Jeg har trent styrke jevnt hele livet, men sliter med den relative styrken fordi jeg er så tung. Siste året har jeg løpt mellom 3 og 5 ganger i uken, og har begynt å like å trene. Per nå er treningsplanen min slik, hvor første linjen er uke 1, andre linjen er uke 2, første linjen er uke 3, osv osv. Så jeg bytter på disse to ukene. Vil gjerne klare å ta 25 push ups, 70 situps og 10 "skikkelige" pullups, men går til fysioteraput med skuldera så det er ikke de viktigste målene. Er det noen styrkeøvelser for ben som jeg bør begynne med for å få fart på programmet? Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag 400m 800m 1200m 800m 400m På bane Langkjøring 60 min 3*30 situps 3*4 pushups 3*3 negative pullups Intervaller 4*5 3*30 situps 3*4 pushups 3*3 negative pullups Langkjøring 60 minutter 3*30 situps 3*4 pushups 3*3 negative pullups Intervaller 9*2 3*30 situps 3*4 pushups 3*3 negative pullups 3000m, ta tiden Langkjøring 80 min 3*30 situps 3*4 pushups 3*3 negative pullups Intervaller 4*5 3*30 situps 3*4 pushups 3*3 negative pullups 400m 800m 1200m 800m 400m på bane Langkjøring 60 min 3*30 situps 3*4 pushups 3*3 negative pullups Noen som har peiling på løping som kan si noe om hvordan jeg kan forbedre treningsplanen min? Tusen takk for innskudd
×
×
  • Create New...