Jump to content

Kvinne96

Members
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

  1. Jeg trenger tips fra dere! Jeg er en kvinne på 23 år som veier 72 kilo og er 1.70 cm høy. Siden januar 2018 har jeg gått ned 3-4 kilo og økt muskelmasse gjennom å trene både vektløfting og kondisjon. Dette har jeg gjort uten å telle kalorier. Siden januar har jeg desperat prøvd å kutte fettprosent, ved å spise mellom 1700-1400 kalorier per dag, og trent tung styrke 3-4 ganger i uken. Jeg valgte denne antallet kalorier da jeg har regnet ut at jeg forbrenner 1800 kalorier naturlig, uten trening. Etter å ha kuttet kalorimengde har jeg ikke fått til noen dramatiske forskjeller, og jeg skjønner ikke hvorfor? Jeg begynner å bli ekstremt lei av denne dietten, da den har vart i fire måneder - og så lite har skjedd. Jeg har egentlig lyst til å øke antall kalorier per dag og trene oftere, men er redd for å øke fettprosent. Resultatet jeg ønsker meg er en sterk og veltrent kropp, flat mage og stor, sprettrumpe. Akkurat nå har jeg en helt ok slank kropp, med litt flat rumpe og litt mage. Det jeg ønsker er med andre ord å øke muskelmasse, og redusere fettprosent samtidig! Hvordan anbefaler dere at jeg skal trene og hvor mange kalorier bør jeg spise?
×
×
  • Create New...