Jump to content

Joaca

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. Hei! Noen som har erfaring med online coaching fra de overnevnte, evt andre coachingtjenester med personlig tilpasning? Jeg har nå trent styrketrening i et halvt år (dabbet litt av i mai), og har fått god fremgang styrkemessig. Kostholdet derimot sliter jeg mer med. Ønsker derfor å få hjelp til å komme skikkelig i gang igjen og få et sunt og bra kosthold på plass. Hva er erfaringene deres? Det er jo ganske dyrt, er det verdt prisen? Og vet dere om kostholdet baseres ut fra makroer og kalorier eller hvordan de gjør det? Håper på svar.
  2. Hei! Jeg er ganske ny i «fitness/CrossFit» verdenen, så ønsker gjerne litt tilbakemeldinger på fremgangen min. Jeg er ei jente på 27. 165 høy, veier rundt 60+, er en small i str, er vel slank men med litt fett rundt mage/lår/rygg (mao: slank men utrent kropp). Aldri drevet med styrketrening før i år (litt i fjor, men fulgte ikke noe program, så treningen ble litt random). Jeg har aldri vært et superaktivt menneske. Drev med litt forskjellig idrett når jeg var liten, men slutta med det på ungdomsskolen og har kun løpt litt på mølle / danset litt / vært på timer innimellom siden det. Med andre ord; mye å hente her, både på kondisjon og styrke. jeg har nå blitt veldig interessert i styrketrening og begynte på et program mot slutten av januar! Ser jeg har blitt sterkere i armene (begynt å få en bitteliten kul, så stas!!) resten kommer vel med tiden håper jeg. Målet mitt er: bli sterk(ere), litt ned i fettforbrenning, stramme opp og bli litt mer definert. Jeg spiser sunt (rent), variert og nok. Skeier litt ut med godis, pizza og vin i helgene. Teller ikke kcal, men tipper at jeg ligger rundt 2000+ (mer enn jeg vanligvis gjør). Tenkte å dele noen av resultatene mine so far, håper jeg kan få litt tanker fra dere på det. Jeg aner ikke om dette er mye, normalt eller liten økning ift tiden, så hadde vært fint med noen tips/triks og kommentarer fra dere. Rett under 2mnd forskjell: Knebøy: startet med 30kg, nå 45 Booty builder: 30kg - 60kg Benkpress: 30kg - 37,5kg Push press: 17,5kg - 35kg Sittende kabelroing: 27kg - 41kg Hang power clean: 30kg - 40kg Det varierer hvor mange set+reps jeg har, men det er som regel 3-5 sett med 3-8reps. Gjør også flere andre øvelser, men disse er vel de «viktigste». Målet er som sagt bygging og øke i styrke, og etterhvert gå ned i fett%.
×
×
  • Create New...