Jump to content

Tveitoo

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

  1. Hei jeg er en 17 år gammel jente som har noen spørsmål. De siste 3,5/4 månedene har jeg gått opp 6 kg. Jeg er 1,74cm i midten av oktober veide jeg 59 kg, men nå varierer vekten min fra dag til dag mellom 63 og 65 kg. Jeg vil si at vekten begynte spesielt å gå opp i desember. Jeg er en veldig aktiv jente. Jeg har spilt fotball 3 ganger i uken i 10 år og spiller fremdeles. De siste månedene har jeg spilt mindre fotball. I november begynte jeg med styrke trening på treningssenter 3 ganger i uken. Jeg vil ikke si si at vekten min plager med fordi jeg kan ikke se at jeg har fått noe mer fett, men jeg er litt bekymret om hva det kan være og hvorfor jeg plutselig begynte å gå opp i vekt. Kan det være pga mindre fotball og mer styrke? Har noen erfaring med dette? Noen tilleggsopplysninger hvis dette skulle ha noe å si: Jeg går på p-pillen microgynon og har gjort det i 1 år og 3 måneder. Jeg har også gått på antibiotika kur mot akne siden begynnelsen av desember. Denne kuren har gitt meg mye magesmerter. Spesielt mye luft plager og at jeg føler meg veldig tung.
  2. Hei, jeg lurte på hvor ofte og hvor lenge man må jogge får å få mindre fett, spesielt på mage og lår?
  3. Hei jeg er en 17 år gammel jente som har noen spørsmål. De siste 3,5/4 månedene har jeg gått opp 6 kg. Jeg er 1,74cm i midten av oktober veide jeg 59 kg, men nå varierer vekten min fra dag til dag mellom 63 og 65 kg. Jeg vil si at vekten begynte spesielt å gå opp i desember. Jeg er en veldig aktiv jente. Jeg har spilt fotball 3 ganger i uken i 10 år og spiller fremdeles. De siste månedene har jeg spilt mindre fotball. I november begynte jeg med styrke trening på treningssenter 3 ganger i uken. Jeg vil ikke si si at vekten min plager med fordi jeg kan ikke se at jeg har fått noe mer fett, men jeg er litt bekymret om hva det kan være og hvorfor jeg plutselig begynte å gå opp i vekt. Kan det være pga mindre fotball og mer styrke? Har noen erfaring med dette? Noen tilleggsopplysninger hvis dette skulle ha noe å si: Jeg går på p-pillen microgynon og har gjort det i 1 år og 3 måneder. Jeg har også gått på antibiotika kur mot akne siden begynnelsen av desember. Denne kuren har gitt meg mye magesmerter. Spesielt mye luft plager og at jeg føler meg veldig tung.
×
×
  • Create New...