Gå til innhold

Georg

Medlemmer
  • Innholdsteller

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Har lest litt om det og ville sagt at jeg har god nok kjennskap til baseøvelsene til å prøve mer, hvis jeg bruker programmet som jeg satt opp, vil det bli for stor belastning i skulderne?
  2. Hei. Jeg er en gutt på 19 år, 189cm høy og veier ca 85kg. Jeg begynte å trene styrke/kondisjon for noen uker siden for å bli sterkere og komme meg i bedre form. (Trente sryrke i 2015 og 2016) Siden begynnelsem av januar har jeg hatt et program som var slik: Mandag: armer Tirsdag: ben Onsdag: pause/jogging Torsdag: bryst og skuldre Fredag: rygg og mage 1-2 timer hver gang. Etter å ha lest litt så kom jeg fram til at jeg vil starte en ny rutine neste uke som er slik: Mandag: bryst, skuldre og triceps Tirsdag: ben, rygg og biceps Onsdag: pause/jogging Torsdag: bryst, skuldre og triceps Fredag: ben rygg og biceps (Slenger inn mage nær jeg føler for det) Siden jeg er relativt ny, hva syns dere om dette, og har dere noen tips eller endringer jeg bør gjøre?
×