Jump to content

Kaka

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

  1. Takk for tips, jeg skal prøve å ligge litt i overskudd fremover. Jeg har ikke mulighet til å trene hver dag på treningssenter av hensyn til hunden, men etterhvert som den blir litt større kan jeg jo begynne å jogge litt med den også. Kostholdet må jeg bli bedre på ja.. Spiser mye sunt, men det blir mye usunt i tillegg. Tror jeg har vært litt redd for å ligge i overskudd, men så ender det jo med at jeg blir sulten, sprekker, og ender i overskudd likevel pga. sjokoladespising Men da skal jeg sette opp en plan fremover og ta formbilder.
  2. Takk for innspill, da skal jeg sette opp en plan og holde meg til den. Men hvor mange kalorier burde jeg holde meg på ca? Overskudd, underskudd eller vedlikehold? Er mye stillesittende (student), men går tur med hunden tre ganger om dagen. Også blir det jo trening 3-4 ganger i uken fremover da.
  3. Jeg er en jente på 23 som trener styrke i perioder (litt uten mål og mening, da jeg ikke vet hva jeg burde gjøre for å oppnå det jeg vil). Jeg er stort sett fornøyd med kroppen, veier 60 kg og er 168 cm høy. Problemet er lår/rumpe. Lårene mine er så dvaske og formløse, jeg synes faktisk det er flaut å gå i shorts nå på sommeren. Jeg har rumpe, men den hadde ikke hatt vondt av å bli fastere og rundere den heller. Det jeg ønsker er fyldigere faste lår med mer definisjon enn jeg har nå. Ønsker altså ikke at de kun skal bli tynne. Vil gjerne ha tips til hva jeg burde gjøre for å oppnå dette. Hvis jeg ligger i overskudd og trener styrke, vil de fortsatt bli dvaske, bare større? Eller vil musklene fylle ut etterhvert? Nå har jeg hatt en treningspause på 2 mnd ca, mister rett og slett motivasjonen når jeg ikke vet om jeg beveger meg i riktig retning.. Setter stor pris på svar!
×
×
  • Create New...