Gå til innhold

Petter1

Medlemmer
  • Innholdsteller

    44
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    9

Petter1 vant dagen sist 9. november 2018

Petter1 hadde mest likt innhold!

Om Petter1

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

313 profilvisninger
  1. Ser at jeg har begynt i feil emne, så jeg starter på nytt i loggbok...
  2. Tenkte å legge ut en video, for å vise og kanskje få litt tilbakemelding på teknikken. Er det noe spesielt format filen bør være?
  3. trening 2.9 - løping 35 minutter, kupert. Trening 3.9 - bein og rygg Knebøy (2x4x43 oppvarming), 11x77,5, 10x77,5, 12x67,5 Markløft 4x95, 3x100, 4x95,5 Stående roing med stang, underhånd 4x48 Biceps hammercurl direkte til biceps curl 2x20x10kg Kommentar: gode resultater i går :-) I knebøy økte jeg to kg til 77,5, og håpet å klare å 8 reps likevel. Så ble det 11! Veldig fornøyd, må øke til +80 neste gang... I markløft jobbet jeg tydeligvis fortsatt med å finne riktig arbeidsvekt. 100 føltes bra, kan prøve å holde meg rundt der eller rett over. Kan v
  4. Trening 1.9 benk 4x38, 6x38, 9x64, 10x59, 11x53 skråbenk hantel 12x10,10x12, 15x12 skulderpress 11x25,5, 12x25,5, 10x25,5 kommentar: 9 reps i første sett på benken, selv med 1kg økning siden sist😀 veldig fornøyd med det! Da blir det 65,5 kg neste økt. Skråbenken litt opp og ned i antall reps, kan ha vært lite pause etter benkpress... og i skulderpress har jeg ikke funnet rett vekt ennå. Satser på 30 kg første sett neste gang. Målet er nok kg til at det blir maks åtte reps i første sett. Øke kg når jeg tar 9...
  5. 1.9 og veiedag det ble 97,3 kg og 111 cm på midten. nå er det synd jeg ikke målte midjen 1.8, men jeg syns det ser ut som den er mindre... vekt 1.8 var rundt 94. Spennende å følge vekt ift midje neste måned. Vekt alene er som kjent bare halve sannheten😀
  6. 31.8 rygg-økt Markløft: 4x48, 3x68 oppvarming. 4x93, 5x88, 8x83 Hangups: 1/2... Omvendt hangups: 5, 6 Flies liggende på magen på benk: 3x10x10 Vertikal roing med et kne på benken: 2x10x12 Biceps curl: 2x10x10 Biceps hammercurl: 10x10 Abtwist m stang på nakken: 2x50 Kommentar: da ble det en økt i dag også, og det er på høy tid med noen hviledager! Nådde målet i markløft, men det er et litt umodent mål. Med umodent mener jeg at det fremdeles er litt gjetting på kg jeg skal løfte. Øker neste gang, og helt til jeg ikke klarer 4 reps i første seri
  7. Gjeldende mål for neste økter: Benkpress: 8x64, 10x59, 12x54 Skulderpress: 8x25,5, 10x24, 12x21,5 Knebøy: 8x76,5, 10x66,5, 12x58 Utfall: 8x40, 10x30, 12x20 Markløft: 4x93, 5x88, 6x83 Hangups: 1 + 2x5 omvendt hangups Antall reps er veiledende, i praksis er det maks reps hver gang!! Ser at det mangler mye på hangups/rygg her. Ser det ellers ut som knebøy og markløft står i forhold til hverandre?
  8. Trening 30.8.18 Benk 2x4x48, 9x63!!,10x58, 10x53 Skråbenk hantel 12x20, 10x20, 12x20 (ti kg i hver hånd) Skulderpress m stang 13x23, 12x23, 13(-)x20,5 Kommentar - da kom repsen seg veldig i benkpress, og jeg gikk fra 5 til 9 reps på 63 kg. Det skyldes som jeg trodde at forrige trening skjedde kl 6 om morgenen uten frokost, men litt kred får jeg ta til økning i styrke også... forrige kveldsøkt i benken tok jeg 5x65, så 9x63 er vel litt bedre...? I dag kom det også nye vekter i posten, nemlig 0,5 kg til stanga. I blant er de minste pakkene mest spennende, for dett
  9. Hei, nå er jeg ca. en måned inn i øke-perioden, og vekten har gått fra 94-97 kg. Ser ikke ut til at noe særlig av dette er fett, så derfor tenkte jeg å øke litt til før jeg kutter. Har ikke økt vekten med vilje før, da jeg har hatt mest fokus på å gå ned i vekt. Det har gått sånn passe, dvs opp og ned mellom 84-98 kg, men lite av økningen har vært muskler tidligere. Har sjelden vært under 100 cm rundt midjen. Er 38 år, 179 cm. Tenker første omgang å øke til rundt 100 kg, men vurderer å øke mer hvis det kommer raskt og mesteparten er muskler. Dietten jeg går på nå er ikke så streng,
×
×
  • Opprett ny...