Gå til innhold

Cathrines90

Medlemmer
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Cathrines90

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Cathrines90

    HJELP!!! Går ikke ned i vekt!

    Lifesum skal jo være rimelig korrekt. Legger inn olje og smør jeg steker i også, og bruker ofte strekkode scanneren for å være helt sikker. Så jeg føler jeg har stål kontroll på dette med å loggføre maten. når jeg gikk ned de 15 kg så trente jeg ikke styrke. Drev da kunn med hestesport, og kiloene gikk rimelig fort av Mulig det tar mye lengre tid med styrke da det bygges muskler?
  2. Cathrines90

    HJELP!!! Går ikke ned i vekt!

    Glemte å skrive det,men jeg loggfører absolutt alt jeg pakket i kjeften med lifesum. Samt at jeg veier opp maten på tallerkenen.Så jo dette stemmer. Ligger på 1300-1600 kcal per dagen. De dagene jeg har vært svært aktiv kan jeg ligge på ca 1800
  3. Hei. Håper noen der ute med erfaring kan hjelpe meg. Har vært overvektig (90 kg 167 høy) og er vell det enda til en viss grad. 2015 gikk jeg ned 15 kg på et år, kun med 5:2 dietten.(mistet alt av muskler) Har nå på et år lagt på meg 5kg!!!! Disse sliter jeg med å få vekk. Januar 2018 begynte jeg med kostholds endring. Trener styrke 3-4 dager i uka og cardio 1-2. Dette har jeg nå gjort i noen mnd. Det skjer ingenting med vekta!! Men ja jeg går inn i cm. Men sliter med tanken på at jeg faktisk veier 80 kg, ønsker å veie 75, men det skjer ingenting. Jeg ser store forkjeller at jeg er mye strammere og føler meg veldig bra og er veldig mye sterkere, helt til jeg tenker at jeg faktisk veier 80 kg! Og da detter helt ned i kjellern Har en aktiv hverdag, da jeg i tilegg til treninga har hester og stall som skal gjøres unna hver dag. Kostholdet mitt består av: 1300-1600 kcal per dag prøver å spise opp trenings kaloriene men ikke bestandig det går. Frokost magerkesam m/ blåbær el proteinpannekake med syltetøy u/sukker Lunsj salat eller lomper med avokado skinke og salat Mellom måltid en frukt Middag torsk, fiskeboller, lapskaus med bogskinke, lasagne laget på søtpotet kylling med grønnsaker osv. I helgene spiser jeg som regel biff med magert tilbehør eller reinsdyr kjøtt Drikker ikke brus og spiser av og til en sjoko på lørdager men for det ofte en yoghurtis. Spiser ikke brød ris pasta osv. Og all mat lager jeg fra bunnen av. Håper noen kan komme med noen tips,råd og deres erfaringer med dette.
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her