Jump to content

Kolland

Members
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

  1. Hei. Lest mye om treningsprogrammet PHAT, og lyst til å prøve det ut. Har i midlertid også lest at det på ingen måte er for nybegynnere og kroppen trenger å måtte tåle høy belasting. Jeg vet jeg på ingen måte er noe nybegynner, men er på ingen måte ekspert heller. Jeg har trent i 10 år, "tungt" i 5 år. Ja, jeg har trent lenge, men aldri fulgt noe pro treningsprogram. Kun mitt eget, som jeg også har holdt meg til i minst 5 år. Alltid bare trent fordi jeg syns det er gøy, og for å se noen lunde bra ut, og aldri hatt intensjon i å bli størst og sterkest. Før en operasjon i ankelen for halvannet år siden makset jeg 200kg i knebøy og 210kg i mark, og 145kg i benk. Mistet motivasjonen etter det, og hadde en lengre periode med kun sporadisk trening, og har vel ikke makset siden. Trener nå uten stress (5x5) med 140kg i knebøy og mark, og 112kg i benk. Kan jeg bruke PHAT, eller er det mer forbeholdt eksperter som er på komkurransenivå? Er 192 høy og 94kg dersom det har noe betydning ifht. prestasjonene.

Artikler fra forsiden

×
×
  • Create New...