Jump to content

Tott

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About Tott

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tott

    Gainer

    "Fordelingen mellom de to næringstoffene varierer, men rundt 65% karbohydrater og 25% proteiner er ikke uvanlig. Karbohydratene som brukes er vanligvis maltodekstrin som tas opp hurtig i kroppen." http://treningstips.org/gainer/ Ja, det er mye sukker..
  2. Tott

    Hvilket kosttilskudd bør jeg ta?

    Ville begynt her... Før eventuelt kosttilskudd.
  3. Tott

    Redusere fett%

    Enig med forrige innringer
  4. Tott

    Hva skal til for å bygge «dén» rumpa?

    Fortsett med det du gjør. Ting tar tid
  5. Tott

    Kjøp av spinningsykkel eller romaskin

    Ville gått for romaskin. Sykle kan du jo alltids gjøre utendørs uansett.
  6. Enig med PaulM. Forsøk å tenk holdning gjennom hele dagen. Tenk at det henger en tråd taket festet i brystet ditt. Bruk speilet i bar overkropp, se deg selv fra forskjellige vinkler. Juster holdningen etter dette.
  7. Tott

    Hvor mye godteri spiser dere iløpet av helgen?

    Vanligvis ingenting, men når jeg først smaker noen biter kan det fort ta av Moralen er da, ikke ta den første biten..
  8. Tott

    Svak støttemuskulatur skulder

    Enig med Paul. Dette er noe manuellterapauten garantert kan svare på. Nesten rart om vedkommende ikke forslår noen øvelser selv for deg.
  9. Knebøy, markløft, Pullups, roing med stang/hantler og benkpress.
  10. Tott

    Program for nybegynner

    Fullkropp med særlig fokus på knebøy og draøvelser 3 ganger i uka ville jeg ha kjørt om jeg var deg
×