Jump to content

Tott

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About Tott

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tott

    Gainer

    "Fordelingen mellom de to næringstoffene varierer, men rundt 65% karbohydrater og 25% proteiner er ikke uvanlig. Karbohydratene som brukes er vanligvis maltodekstrin som tas opp hurtig i kroppen." http://treningstips.org/gainer/ Ja, det er mye sukker..
  2. Ville begynt her... Før eventuelt kosttilskudd.
  3. Fortsett med det du gjør. Ting tar tid
  4. Ville gått for romaskin. Sykle kan du jo alltids gjøre utendørs uansett.
  5. Enig med PaulM. Forsøk å tenk holdning gjennom hele dagen. Tenk at det henger en tråd taket festet i brystet ditt. Bruk speilet i bar overkropp, se deg selv fra forskjellige vinkler. Juster holdningen etter dette.
  6. Vanligvis ingenting, men når jeg først smaker noen biter kan det fort ta av Moralen er da, ikke ta den første biten..
  7. Enig med Paul. Dette er noe manuellterapauten garantert kan svare på. Nesten rart om vedkommende ikke forslår noen øvelser selv for deg.
  8. Fullkropp med særlig fokus på knebøy og draøvelser 3 ganger i uka ville jeg ha kjørt om jeg var deg
×
×
  • Create New...