Gå til innhold

Pangpang

Medlemmer
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Har følt meg konstant sliten lenge, så jeg gleder meg til å teste ut dette. Har tenkt at jeg måtte være tro til programmet mitt, men det er vel greit å justere litt underveis. Takk for at du tar deg tid til å svare!
  2. Takk for svar! Kanskje ikke så dumt å dele det opp i to økter nei... Kjenner det sitter litt langt inne å redusere til å kjøre knebøy og mark "bare" to ganger i uka da Og ikke 5x5? Men jeg tror faktisk at jeg skal prøve ut det du sier her! Litt variasjon kan jo være kjekt og.
  3. Jeg er relativt nybegynner og har trent et nybegynner helkroppsprogram siden nyttår. Jeg var veldig svak da jeg startet (og er det forsåvidt enda ), men jeg ønsker å bli sterk og å bygge muskler. Kan jo nevne at jeg er jente, 31 år, 170 høy og veier 60kg. Jeg trener programmet mitt fire dager i uka (man, tirs, tors og fre). Det har gått greit en hel stund og jeg har kunnet øke jevnt og trutt på de fleste øvelsene. Programmet ser slik ut (skriver også på hvor mange kg og reps jeg nå tar i de respektive øvelsene): knebøy (dype) 40kg 5x5 (her økte jeg fra 25kg til 40 kg på
×
×
  • Opprett ny...