Gå til innhold

Alea91

Medlemmer
  • Innholdsteller

    1
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Alea91

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Hei😊 jeg er en jente på 26 år som begynner å bli litt frustrert rundt dette med kcal. Jeg har trent styrke i ca 4 år nå. litt av og på, men 4 år siden jeg første begynte. Hvis jeg tenker tilbake til da jeg startet har jeg jo kommet et stykke. Lært mye om teknikk og føler meg trygg i styrkerommet. Problemet har alltid vært dette med kostholdet da. Jeg gir liksom 100 prosent på trening, men får aldri de resultatene jeg vil ha. Visuelt sett. Jeg har gått en del opp og ned i vekt. Og i en periode vil jeg si at jeg var i ganske god form. For å komme til spørsmålet mitt så er det rett og slett hvor mange kcal burde en jente på 26 år, 60-61 kg og 166 høy spise? Målet mitt er å bli stram, mer markert og fått strammet opp rompa og lårene mine spesielt. Som jeg ser på som mine "problemområder". Har ganske smal midje (litt hofter) men rompa og lårene skjer det liksom ikke noe med uansett hvor mye jeg trener dette. Skal innrømme at jeg ikke har ført opp treningen min på lenge og ikke loggført progresjon, og har kanskje stått på samme sted en stund. Noe jeg har gjort noe med nå. Frustradjonen min går ut på om jeg skal ligge i underskudd, overskudd eller vedlikehold? (Pleier å spise sånn 1500-1700 kcal og ligger på ca 110-130 g protein) Assa jeg vil jo forsovet gå ned i fettprosent, men jeg er ikke feit eller noe sånt, men føler kroppen min er så vanskelig. Mye fett på rompe og lår og ikke fett i den forstand at det ser bra ut:p vil ikke miste rompa, men vil ha den litt mindre og fast! Håper noen kan hjelpe meg litt med dette. Vet dette ble veldig langt! Men trenger sårt hjelp. Setter veldig stor pris på alle tips jeg kan få:)
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her