Jump to content

yesicandoit

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  1. Hei! Håper det er noen som vil ta seg tid til å hjelpe meg. Jeg har som mål om å endre kroppsammensetting, da jeg ser tynnfeit ut. Litt om meg: Jente på 26, 1.69 cm, 60 kg. Prøver å spise sunt og normalt. Ønsker at dette skal bli gjort på en sunn måte. Planen er å bruke mølla som jeg har hjemme 2 ganger pr uke. (Intervaller/fort gange). I tillegg styrketrening 3 - 4 ganger pr uke. Høres dette ut som en god plan?
  2. Tusen hjertlig takk for respons!! Kjenner jeg er så motivert og gleder meg til å starte 😊 Har gått til innkjøp av trening og matdagbok, så det blir litt lettere å holde oversikt. Dette er ca hva jeg spiser iløpet av en dag, ser det greit ut? (Hva bør jeg ligge på kcal messig i forhold til trening og målsetting?) Frokost: havregrøt laget på 50/50 melk og vann, peanøttsmør, kanel og rosiner. Eller eventuelt 2 knekkebrød med pålegg. Lunsj: 1 banan og 1 skyr, eller eventuelt 2 speltlomper med philadelphia light og skinke. Middag: 1 vanlig porsjon middag Etter trening: 1 banan Kvelds: 2 speilegg med 2 skiver skinke og gulost + litt ketshup.
×
×
  • Create New...