Gå til innhold

Sookie St. James

Medlemmer
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Det er her jeg føler at det skorter på kunnskapen eller tålmodigheten, jeg vet ikke. Jeg har tatt en test på nettet der du finner ut i forhold til aktivitetsnivået hvor mange kalorier en skal ha pr dag og havnet på ca 2100 kcal. Jeg har ligget på 1500-1800 kcal. Det har variert litt. Før jeg fikk barn var jeg sensitiv mot gluten og kuttet ut dette, Det er mange år siden og kostholdet ble dårlig. Levde stort sett på yoghurt. Men da gikk jeg fra 85-75 kg ca. Etter det spiser jeg nesten ikke pasta, brød, knekkebrød etc. Nå tåler jeg mer gluten men holder dette nede likevel fordi jeg har blitt van
  2. Jeg trener 3 ganger i uka. Da trener jeg baseøvelser og hele kroppen. Tung styrke med maks 6- 8 reps. Har fokus på at det skal være rett teknikk så har brukt litt tid for å fokusere på det kontra at det skal pushes max. Dette lønnet seg utrolig mye for meg for nå kan jeg makse løftene og få mer ut av øvelsene. Trene rette muskelgrupper. Ellers går jeg på fjellet, sykler en tur, gå tur, løpetur etc. en gang i uka. Dette varierer og det er fokus ¨på å komme seg ut og er mest for sinnet enn for ¨å få maks ut av treningen..
  3. Jente 32 år, veier 69-71 kg (etter syklus), høyde 173cm. Jeg har gått ned fra 99kg og vært værende på ca 70-75 kg i ca ett år. Nå har jeg vært i gjennom en tøff periode i livet og spist dårlig, eller ingenting, og vært ganske fraværende med treningen. da var jeg nede i 65 kg, men har gått opp igjen noen kg. Jeg har de siste mnd spist under 15 g karb om dagen og har fulgt ketose opplegget. Samtidig har startet opp igjen med styrketreninga. Jeg føler ikke dette kostholdet gjør at jeg går ned noe særlig. Det toner magen litt. Er ikke spesielt glad i bakst denne magen min og da blir den fort
  4. Ja, det trodde jeg også. Bare lurer litt på om det kan være slik i en overgangsfase..?
  5. Jeg har alltid trent en del, men ikke tung styrke som jeg nå har startet med for noen uker siden. For ca 2-3 mnd siden har jeg startet med ett ketogent kosthold og har følt at blodsukkeret har stabilisert seg, har ikke søtsug som tidligere hvor jeg kunne gå rundt å ha intenst lyst på noe hele tiden. Jeg går ikke noe særlig ned i vekt, men er strammere og mer tonet kropp. Nå har jeg derimot blitt så utrolig trøtt. Jeg klarer ikke å fungere på jobb (kontorjobb) og sitter ved datamaskinen og sliter med å holde øynene oppe. Ikke minst med å få hjernen til å fungere med dagens arbeidsoppgaver.
×
×
  • Opprett ny...