Gå til innhold

Stig123

Medlemmer
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Hei. Jeg har ikke sykt mye erfaring fra kroppsbygning, men har vært på landslag innen kampsport, så vil påstå at jeg har erfaring innen trening. For å svare på spørsmålet ditt: Om du er nybegynner kan sikkert en PT være fint for å sette opp et program, og hjelpe deg i gang. Om du er kommet litt lengre, tror jeg at du kan klare deg fint uten en trener. Det kommer ann på hva du vil med treningen. Hvis du ønsker å bli god/best, er det ingen vei utenom en trener. Selv de beste eliteutøverne i verden innen alle idretter har trenere. Og jeg vil påstå at ingen sv de hadde vært så g
  2. Hei. Det blir lite bein ja. Jeg jogger 2 ganger i uken, og beina får kjørt seg da! Totalt 4 treninger altså, 2 på overkropp og 2 med jogging. Har ikke tid til å trene noe særlig lengre enn 1 time om gangen pluss reise til/fra, dusjing osv.. grunnet familie. Så om jeg skal legge til øvelser må jeg og ta bort noe. Takk for tips om programmene, jeg skal google :-)
  3. Stig123

    Overkropp

    Jeg meldte meg inn på treningsenter i Feb, så har holdt på ca 6 mnd nå, og trenger noen tips / innspill for å komme meg videre, eller rett og slett en bekreftelse på at jeg er på rett vei. Når jeg startet var jeg ca 115 kg, men nå er jeg kommet meg ned i 106 :-) mistet ca 9 kg med fett og fått ca 0,1 kg med muskler i følge kropsanalyse vekten på treningsenteret. Tanken er at alle øvelser skal gjennomføres med 3 sett, og maks 12 rep. Det vil si at når jeg klarer 3x12, så legger jeg på mer vekt neste trening, og går ned til 3x8 for å jobbe opp til 3x12 igjen. Programmet: 1. Be
×
×
  • Opprett ny...