Jump to content

Mortn20

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. Takk for utfyllende svar! Prøver å ligge på vedlikeholdskalorier (2700. Kcal) i rundt 3 uker, så øke? antar det er en mix av litt løs hud og restfett på magen. Trener mye baseøvelser, men hvor mye fokus bør jeg ha på magetrening? Skal jeg fortsetter med lavkarbo? Og hvor mye bør jeg løpe?
  2. Er 20 år gammel mann. 183 cm høy og veier 74kg. Har gått på lavkarbo i rundt 1 mnd nå og slanket vekk rundt 5 kg fett, som har lagt på magen helt siden mine yngre dager når jeg var større. Føler fettreduksjonen har kommet til veis enda, og tenker å begynne å bygge muskler nå for å få vekk siste restene av magefett. (DETTE ER DET VIKTIGSTE FOR MEG) Til poenget: Har ligger på rundt 18-1900 kalorier hver dag, med 50 gram karbohydrater dagen (10%). Tenker å legge meg på rundt 3000 kalorier om dagen for å bygge nå. Spørsmål 1: skal jeg fortsatt regulere karboinntaket for å holde fettprosenten lav? spørsmål 2: hvor mye Kardio anbefaler dere? Har løpt intervaller 2-3 ganger så langt Setter pris på seriøse og forklarende svar Takk!
×
×
  • Create New...