Gå til innhold

Bøgdauhyret

Medlemmer
  • Innholdsteller

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Bøgdauhyret

    Øke kaloriinntaket..

    Tusen takk for respons! Fra nå av skal jeg sette meg klare mål og spise nok og energitett mat!
  2. Bøgdauhyret

    Øke kaloriinntaket..

    Hei! Er en gutt på 19 år som er veldig opptatt av trening og en sunn livsstil, kanskje litt for mye. Siden videregående og siden jeg begynte å trene for egenhånd har jeg hatt et unormalt forhold til mat. Jeg er rett og slett redd for mat, og er redd for å legge på meg fett. Dette er i stikk strid med hva jeg ønsker å oppnå, nemlig bygge muskler. Har som sagt hatt et litt sykelig forhold til mat, der maten skal være "sunnest" mulig. Har unngått familiemiddager og sammenkomster der mat er involvert. I det siste har jeg prøvd å endre tankegangen min, men det er fortsatt like vanskelig. Jeg trener styrke 4 ganger i uken, og kondisjon 2 ganger i uken (som oftest). Jeg har trent styrke i litt over 1 år, men ikke sett så veldig mye fremgang, men litt har jeg observert. Spiser sunn mat, men også ganske mye mat, spesielt på kvelden. Da kan det godt hende at 4 brødskiver med skinke /cottage cheese og 2 knekkebrød med skinke + melk og proteinbar går ned i magesekken. Ønsker å oppnå et normalt forhold til mat igjen, og samtidig tips til hva jeg kan gjøre for å spise litt mere. Har estimert at jeg trenger ca.2600 kcal om dagen. Hodet mitt syns dette er mye (i og med at all maten jeg spiser er sunn mat (uten sukker), og ofte mat med lite karbohydrater). Ønsker veldig tips til hvordan endre tankegangen min, hvordan få inn mer kalorier i kosten min, samt hvordan gå opp i vekt(muskelmasse) uten å legge på meg unødvendig fett. Sist jeg veide meg var jeg ca. 55 kg, er 170 cm høy. Takk for hjelp!
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her