Jump to content

Emanon

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

  1. er nazi på kaloritellinga, der er det ikke mye feil. Rev av en sene i skuldra for 1,5 år sia og slutta å trene. så trener kun lett nå de første mnd. Brukte de første 4 ukene på å få kosten ordentlig og begynnte å trene for 1,5 uke sia. så er nå i min 6 uke totalt. Men burde gå ned mer enn jeg gjør. Kan være at kroppen tviholder på vann og fett, men burde den ikke slippe taket snart?
  2. Hei. Jeg er en mann 41 år. har trent styrke av og på de siste 15 år. Ble satt ut av en skade for 2 år siden, og er sånn smått begynt å trene igjen. Jeg har diabetes type 1, men med godt regulert blodsukker.Jeg veier 107 kg og ønsker å gå ned til ca 90 - 95kg. Jeg trener styrke 3-4 ganger i uken og cardio 2 -3 ganger i uken. Jeg teller macroene mine nøyaktig og ligger på ca. 2150 kcal i døgnet. Har en cheat dag i uken, men holder den ganske lav med tanke på at jeg vil ned i vekt. har ca 2 gram protein pr kilo kroppsvekt. lavt carbo og høyere fett. Men jeg sliter med å gå ned i fettprosent. har holdt på i ca 5 uker , men vekten forblir den samme, eller fettprosenten blir den samme. vet at muskler veier mer enn fett , og de ligger latent hos meg på vei tilbake. Er det noen som har tips, veiledning eller info om hva jeg gjør feil ?
  3. hei, joda jeg er ganske nøyaktig på tellinga, er ikke mye som ikke blir med. har holdt meg unna cheat og alko. å hvis jeg tar noe snacks så er alt med slik at jeg ikke overstiger. Har hatt en liten reduksjon over tid, men ikke slik som tallene skulle tilsi. Skal det sies at jeg har diabetes så blodsukkeret har jo en del og si i forhold til forbrenningen, men med så lite karbo som jeg spiser så har jeg et stabilt blodsukker. Har holdt på nå i snart 3 mnd og kroppen "nekter" å gi slipp på kiloene. Det jeg tror er mulig at jeg spiser for lite , slik at kroppen holder igjen, kan det være? har økt aktiviteten litt, men det er så nylig at det tar litt tid for å sjekke det.
  4. Hei, jeg sliter litt med å få vekta nedover, og vet ikke om jeg gjør det riktig. Har trent med vekter i mange år så der er ikke problemet. men har hatt et opphold pga. ryggplager. Har sånn smått startet på igjen, og vil gjerne ned litt i vekt. teller kalorier og ligger på rundt 2000 - 2300 kcal i døgnet. ca 100g karb , 100g fett og 220-250 protein. Jeg er 39 år, 186 cm , 106 kg og har en fettprosent på rundt 23. Har et moderat aktivitetsnivå med lett cardio og lett vekttrening ca 3-4 ganger i uken. Har aktivitetsmåler med pulskontroll som sier jeg bruker ca en rundt 3400 - 4000 kcal i døgnet setter pris på noen innspill og kanskje hjelp til framgang.
×
×
  • Create New...