Jump to content

Mikkelsen

Members
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

  1. Hei, Før jeg begynte med min diet veide meg hårvekkende 150.8kg (i mars 2016). Dette er hva jeg har gjort siden mars 2016 med min diet/trening. Mine mål nå er: 177cm, Mann, 98kg Frokost: 2 speltkomper, å på hver av de har jeg 1hjertesalat blad, 1 egg og 2 kyllingpåleg med tomat/urter på hver lompe. Mellom-måltid: 1 banan Trening: Gåtur på 30min, økte med 15min hver mnd Middag: 200g laks eller kylling, ca 75g brunris og masse brokoli (ca 5-6 biter) mellom-måltid: Skyr yoghurt kveldsmat: ca 2-3 gulrøtter Men nå skal jeg begynne å trene 6dager/7dager i uken å da blir plutselig dette for lite da jeg vill at kroppen skal være med og ikke ha alt for mye skinn hengende igjen. Planen min for trening er: Morgen: Gåtur på 30min-1time hver morgen Dag1: Underkropp Dag2: Overkropp Dag3: Cardio 4x4 Dag4: Underkropp Dag5: Overkropp Dag6: Cardio 4x4 Dag7: Hvile Så ser etter en diet jeg kan holde mg til så og si resten av livet/med litt rom til sunne snacks på lørdagene/hvile dagen
×
×
  • Create New...