Gå til innhold

Mikkelsen

Medlemmer
  • Innholdsteller

    1
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Mikkelsen

    Rate my diet!

    Hei, Før jeg begynte med min diet veide meg hårvekkende 150.8kg (i mars 2016). Dette er hva jeg har gjort siden mars 2016 med min diet/trening. Mine mål nå er: 177cm, Mann, 98kg Frokost: 2 speltkomper, å på hver av de har jeg 1hjertesalat blad, 1 egg og 2 kyllingpåleg med tomat/urter på hver lompe. Mellom-måltid: 1 banan Trening: Gåtur på 30min, økte med 15min hver mnd Middag: 200g laks eller kylling, ca 75g brunris og masse brokoli (ca 5-6 biter) mellom-måltid: Skyr yoghurt kveldsmat: ca 2-3 gulrøtter Men nå skal jeg begynne å trene 6dager/7dager i uken å da blir plutselig dette for lite da jeg vill at kroppen skal være med og ikke ha alt for mye skinn hengende igjen. Planen min for trening er: Morgen: Gåtur på 30min-1time hver morgen Dag1: Underkropp Dag2: Overkropp Dag3: Cardio 4x4 Dag4: Underkropp Dag5: Overkropp Dag6: Cardio 4x4 Dag7: Hvile Så ser etter en diet jeg kan holde mg til så og si resten av livet/med litt rom til sunne snacks på lørdagene/hvile dagen
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her