Gå til innhold

Larg

Medlemmer
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Takk for svar. Trenger visst å jobbe litt med terminologien Når det gjelder sett og rep, så foretrekker jeg og trene med tunge vekter og 3 sett+oppvarmingssett. Men pleier å ta noen uker med mange rep for å få variasjon. Roing skal jeg få lagt inn på en dag.
  2. Hei, takk for svar. Det er ikke noe særlig til ren styrketrening på kamsporten, så må bygge opp den meste av styrken på egenhånd. Lagde dette programmet med med utgangspunkt i knebøy, benkpress og markløft, hva tenker du om det, blir det å for mye av det gode? Har gått en del med sekk før og skal begynne igjen når det roer seg litt ned på skolen, siden det er en ganske tidkrevende aktivitet.
  3. Hei, jeg er en 17 år gammel gutt som prøver å finne det mest optimale treningsprogrammet. Jeg trener 1,5 t jujutsu på mandag og onsdag, i tillegg trener jeg 1,5 t kickboxing på tirsdag og onsdag. Da har jeg igjen mandag(har fritimer tidlig på dagen), onsdag(slutter tidlig på skolen), fredag, lørdag og søndag til å drive egentrening. Det jeg lurer på er hvordan jeg skal trene de dagene jeg ikke trener kamsport, med tanke på hvilke muskelgrupper som skal trenes når, hvor ofte de skal trenes og hvor mye utholdenhet. Trener på helsestudio, så har tilgang på det meste av utstyr. Trener ik
×
×
  • Opprett ny...