Jump to content

method

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About method

  • Rank
    Newbie
  • Birthday July 13

Profile Information

  • Gender
    Mann
  1. Okei takker for svar, Broseidon :-) Skal prøve mitt beste på å få dette til
  2. Ligger på ca 3500 kalorier om dagen 170g protein 450+ karbohydrater 150+ fett Burde jeg forvente resultater med dette?
  3. Hei! Har trent 5x5 Stronglifts i 5 uker nå og begynner litt å lure på hvor lange pauser jeg skal ta mellom settene mine. Kjører dette om ukene: A,B,A - B,A,B Workout A: Knebøy5x5, Benkpress5x5,Roing5x5 Workout B: Knebøy5x5, Skulderpress5x5,Markløft5x1 For øyeblikket kjører jeg 1,5 minutt mellom settene hvis det går grei - og 2 min hvis det blir litt tungt - hvis jeg failer på en rep tar jeg 3 min pause. Nå har jeg søkt litt rundt og ser flere folk sier at man burde ta seg 3-5 min pause når man kjører "tunge øvelser". Hva sier folk?
  4. Hei! Er en gutt på 19 år som ligger på 70kg/190cm og lurer på om noen har tips til å legge på seg en del kilo. Har søkt litt rundt om matplaner osv, men er så mye mat som er ukjent for meg. Noen som har noen eventuelle planer som kan deles? På forhånd takk
×
×
  • Create New...