Gå til innhold

RobyX

Medlemmer
  • Innholdsteller

    14
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om RobyX

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Trenogmat.no - matprepp leverandør som kan hjelpe deg med dietten 😱
  2. Trenogmat.no er det beste matprepp leverandør i Norge 😊! Nettbutikken er oppdatert i 2018 og konseptet virker utmerket bra 🤗.
  3. Trenogmat.no er det beste matprepp i landet 😊!
  4. Jeg trur at du forstår veldig godt dette! Og jeg respekterer din synspunkt. Du har helt rett, vi har hoppet vekk fra saken, min spørsmål handler om mat kostnader, og du og andre har skiftet fokuset på noe annet.
  5. Jeg snakker om min egen erfaring og om dette jeg har eksperimentert men på bulking eller ikke, og på bulking fungerer best 3-4gr protein per kg kroppsvekt for meg i tillegg til 6-8 gr karbohydrater som tilsvare ca. 5000-6000kal per dag, og dette gjør at man er trøtt, og man kan ikke sove godt, og andre bivirkninger, ja, men kvantitet muskel masse jeg bygger over 3 mnd på kur er dobbel i forhold til å spise halv parten av dette under same forhold. Og dette er logikk, for å sier det som, når hormonene er på toppen, og man trener hver dag, dette er bare for å oppnå en hvis standard når det gjelde
  6. Ingen årsak NoBro, jeg setter stor pris på ditt synspunkt. Dette handler om penger, ja, men de hadler ikke bare om det, dette er en livsstil. For meg er viktig å finne ut om hvor mye penger andre bruker. Kanskje jeg selv er en av dem som vil selge, men isteden å lure folk, jeg spør om hvor mye er en villig å betale for 1mnd med mat. Jeg sier bare at for meg fungerer best på min måte, men jeg anbefale andre å finne sitt måte som fungerer best. Målet med dette er å finne løsningen som kan tilfredsstille behovet.
  7. Hei NoBro, For meg fungerer greit med 2gr for vedlikehold, hvis jeg spiser mindre en det, jeg taper muskelmasse. For bulking fungere best med!3-4gr per kg. Alle er forskjellige, og angitt er bare en anbefaling. Men, jeg trur at me går vekk fra saken. Jeg er bare interessert om hva er budjeten for en mnd. mat, en fitness eller kroppsbygger entusiast har. I snitt, hvor mye er en villig å betale for mat med tanke på at en skal bygge mer eller vedlikeholde muskelmassen.
  8. Ja, Jeg kjøper mine vitaminer også fra utlandet. Innlands er det bare vass nor de kommer på kosttilskudd priser. Men hovedsakelig, dette er maten som teller, og dermed jeg er interessert i hvor mye penger bruker en gjennomsnitt trening avhengig. :), Men ikke bare dette, men hvor mye tid bruker de enkelte for mat tilbereding.
  9. Hvor mange studenter med lav budsjett er der, jeg antar at dem er mange. Men hvor mange som deg er der ute? Eller hvor mange som trener på siden av bussiness / jobb og ikke har tid til å lage mat, og nå jeg refere meg ikke bare til folk som trener styrke, men andre krevende idrett. Dette er anbefalt å innta ca. 2-2.5gxkropsvekt i protein hver dag ved hard trening. Dvs. at jeg supplere kroppen med protein fra mat 80% or resten er dekket av kosttilskudd pga. prisen. billigste 1 gram protein fra proteinpulver koster ca. 0,15kr billigste 1 gram protein fra mat - fryst torsk
  10. Vitamin C er veldig viktig for en som trener mye, dette hjelper mange kroppsfunksjoner, immunforsvar, proteinsyntese og restitusjon men ikke begrenset til dette. Bodybuilding.com anbefaler 3gr vitamin C per dag for idrettsutøvere som driver med styrketrening. http://www.bodybuilding.com/fun/vitamin-c-the-vitamin-you-need-to-succeed.htm. Hvis du tenker at 3gr vitamin c kan kommer fra mat, tenk igjen. En appelsin inneholder ikke mer en 82mg vitamin C, dvs at man må spise ca. 12 appelsiner for å kunne benytte 1 gr vitamin C.
  11. Ja, 4kg proteinpulver - minst 500kr, zma, bcaa, multivitamin, vitamin C 2-3gr per dag, Calcium. Dette koster minst 1000kr. Er dette mye?
  12. Hei alle.Jeg lurte på hvor mye bruker dere i måned for mat?Kosttilskudd da?Jeg bruker i snitt 4000 for mat, og meste parten av dette går på proteinrik mat, hovedsakelig kjøtt og egg.For kosttilskudd jeg bruker ca. 1000. Med tanke på at jeg trener styrke 5-6 ganger per uke. Veier 90kg og er på 12% fett. Kostholdet nå er for vedlikehold/gradvis øking i muskel masse Er dette mye eller lite?
×
×
  • Opprett ny...