Jump to content

Vicsen

Members
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

About Vicsen

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hei, Jeg trenger litt hjelp av noen flinke folk for å sjekke om treningsprogrammet mitt er OK. Målet mitt er å bli strammere og sterkere. Er 1,68 høy, og veier 65 kg. Har et ønske om å gå ned i kg, men det er egentlig irrelevant så lenge jeg bare blir strammere. Har trent i noen uker nå, med et litt hjemmesnekra opplegg som jeg liker. Jeg er veldig glad i baseøvelsene og holder meg derfor til disse. Jeg trener 2 forskjellige programmer, ca. annenhver dag. Pause lørdag og søndag. Jeg trenger å vite om dette ser greit ut, eller om det er noe som er riv ruskande gæærnt her. Program 1: Back squat - 50 kg (3x8) Stående roing. Jeg får ikke dreisen på denne øvelsen, men øver meg med stanga hver gang. Alternativ øvelse? Benkpress - 35 kg (3x8) Bulgarsk utfall - 20 kg stang (2x10) Pull ups - så mange jeg klarer x 3 Program 2: Front squat - 45 kg (3x8) Markløft - 65 kg (3x8) Skulderpress - 20 kg stang (3x8) Utfall - 40 kg (2x10) Pull ups - så mange jeg klarer x 3 Jeg øker nesten hver gang (med 2,5 kg) - tror selv at jeg er flink til å presse meg og øker det jeg burde. Dette er altså det jeg trener, 3 ganger i uka. Bør jeg endre noe? Legge til noe? Kostholdet er jeg bevisst på - uten at jeg nødvendigvis teller kallorier. Spiser havregrøt (med 2 skjeer hjemmelaga syltetøy - bør jeg droppe det?) og egg til frokost, rugbrød med makrell i tomat til lunsj, mye gulrøtter mellom slaga, middager med grønnsaker. Moderat med pasta og ris (maks 2 dager i uka tilsammen) . Lite junk food, men jeg spiser potetgull og sjokkis i helgen. Aldri i ukedagene. Hva bør jeg tenke på her? Noe jeg bør endre? Setter ekstremt stor pris på svar!!
×
×
  • Create New...