Gå til innhold

sunflowerrrr

Medlemmer
  • Innholdsteller

    11
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Blir egentlig helt greit mett av shake! Men det varer jo ikke like lenge som et vanlig måltid såklart. For meg blir denne dietten mye om å planlegge, og så lenge jeg gjør det går det bra!
  2. Jeg pleier å ta en proteinshake til frokost, men er ikke frokostmenneske i det hele tatt, så spiser som regel ikke før lunsj! Med meg går det egentlig ganske bra! Var sliten og lei i går, men da jeg gikk på vekta i dag tidlig så hadde det plutselig forsvunnet 700g over natta, så motivasjonen i dag er plutselig på topp! Det jeg savner mest er fettkildene 😇 Ost, avokado, egg osv. Smør! Mmmmm. Snart kan jeg jo innføre det igjen, må bare holde ut litt over en uke til, så har jeg nailet fire uker! Og lørdag er det jo en litt juksemat i vente 😍😍
  3. Ikke verst, pilatus! Hvordan går det? Jeg holder fortsatt på, har gratismålitd hver lørdag, og det funker flott! Men denne lørdagen er jeg invitert i bursdag, så blir vel noe alkohol iallefall. Får bare kjøre på med en ekstra uke eller noe, hvis alt skjærer seg etter lørdagen. Veldig fornøyd med dietten så langt, men ville aldri anbefalt den til noen som ikke har viljestyrken på plass.
  4. Har gjort meg samme erfaringer som deg, pilatus! Jeg er ganske sta, så når jeg har bestemt meg for å kjøre dietten, så klarer jeg og å ignorere sultfølelsen som jeg får innimellom. Går faktisk veldig bra. Kroppen har vel så mye fett å ta av, at den lever fett (pun intended) på det Leste i boken til Lyle at kvinner kanskje burde trene kardio på denne dietten, for å holde forbrenningen oppe? Står jo i artikkelen her at man ikke bør det. Noen synspunkter der, anyone?
  5. Dag seks på PSMF, og jeg føler meg ganske topp! Har akkurat hatt et gratismåltid, der jeg spiste pasta med familien. Og litt sjokolade til dessert. Leste i boken til Lyle at det var lov å unne seg dessert etter gratismåltidet, så da falt valget på sjokolade. Føle meg sykt oppblåst og uggen etter pastamåltidet, angrer nesten litt på at jeg spiste det.. Jeg har lett for å bli dårlig av mat, klarer ikke helt å finne ut hva det er jeg skal holde meg unna. Så å ikke ha noe magetrøbbel på 6 dager med PSMF gjør jo bare at jeg liker denne dietten enda bedre. Føler meg motivert til å gr
  6. Herlig, IneRavn! Bra jobbet Kan jeg spørre hvor lang tid du brukte på å gå ned?
  7. Må undersøke det nærmere før jeg kommer så langt! Har boken, så får lese meg opp der! Men er jo digg om man kan gå rett på vedlikehold. Har et spørsmål om trening: Er grunnen til at man ikke skal trene særlig kardio på denne dietten at man får altfor høyt kaloriunderskudd? Utenom det, som selvfølgelig ikke er bra, er det noen andre grunner til at man unngår kardio? Er det ødeleggende for dietten på andre måter?
  8. 8 kg på 4 uker er jo helt fantastisk, Belki! Håper på å få til det samme jeg også, altså. Det hadde vært så deilig! Masse lykke til du også, Belki. Kjekt hvis du holder meg oppdatert på hvordan det går! Vi er jo omtrent på samme sted i dietten nå. I dag, altså dag 4, merker jeg egentlig ingenting til at kroppen er redusert av dietten. Føler meg som meg selv igjen, og det tar jeg som et godt tegn. Koser meg med god mat, og trives med dietten så langt! Håper det holder seg sånn. Hadde overskudd til å trene en styrkeøkt i dag, og måtte nesten holde meg selv tilbake for å ikke dra ut p
  9. Tusen takk for det, Gainz! Jeg tror det er veldig vanlig å være slapp og ha hodepine de aller første dagene på denne dietten! Virker iallefall sånn på andre tråder. Og er veldig enig i at det nok er en bedre tilnærming å heller legge om livsstilen! Men synes det virker spennende å se hvor mye man kan gå ned på så kort tid, og det er jo en fristende tanke å få litt fortgang på dette her! Så vil nok holde meg til de fire ukene jeg har planlagt, og se hvordan det går! Det hørtes veldig fornuftig ut, 02-snapper!
  10. Tusen takk for svar, dere! Og for skryt, hehe De to første dagene har jeg hatt skikkelig hodepine, og vært veldig slapp. Så har ikke trenet noe. Men i dag kjenner jeg at formen begynner å komme seg, så kanskje jeg tar enten en liten rusletur ut for litt frisk luft, eller en styrkeøkt. Etter jeg er ferdig med dietten tenker jeg å spise vedlikehold. Men vet noen hvor lenge jeg burde gjøre det? Hvor raskt trapper jeg opp etter dietten er ferdig? Vil jo helt sikkert fortsette på kaloriunderskudd en stund til, for kan aldri se for meg at de 15 kiloene jeg vil bli kvitt forsvinner på 4 uker.
  11. Hei! Jeg er en jente på 25 år, som i hele mitt liv har vært overvektig. Jeg har nå sett meg grundig lei på dette, og har siden jul lagt om livsstilen ganske kraftig. Begynt å trene, spiser sunnere, og har gått ned fra 98 kg til nå 89 kg. Noe jeg selvfølgelig er superfornøyd med! Jeg har selvfølgelig ikke vært flink 100% av tiden, da ville jeg nok gått ned mye mer enn hva jeg har gjort. Har skeiet ut veldig kraftig i perioder, spesielt når skole krever sitt, og det er smågodt på tilbud osv. Har i periodene jeg har vært flink, spist 1300 kcal om dagen og gått ned litt under en kilo i uke
×
×
  • Opprett ny...