Gå til innhold

DuDu

Medlemmer
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Takker, tror jeg går for forslag 1 eller 2. Har også sett litt på x-size programmet, mulig jeg ser nærmere på det. Har også lest litt her på fitnessbloggen, og det ser ikke ut til at det er så lurt å kjøre utholdenhetstrening og styrketrening, så går nok mer over mot styrketrening.
  2. Hei, Jeg har nå kjørt nybegynnerprogrammet (noe modifisert) fra denne siden i 8 uker og har vært veldig fornøyd med det. Jeg har opplevd bra framgang og har fått gode treningsvaner. Det står at programmet skal kjøres i 8 uker, men hva burde jeg gjøre nå? Jeg ser kanskje for meg å dele opp øktene etter kroppsdeler, men jeg er stort sett begrenset til 3 styrkeøkter i uken og da er det kanskje ikke så lurt? Kort sagt: Er det noen som kan anbefale meg et treningsprogram videre? Det jeg har gjort til nå ser slik ut (med rep/vekt fra siste trening): Knebøy 3
  3. Jeg løper 3 ganger i uken og ligger på 600-900 per økt, avhengig av hvilken type økt jeg har. Løper da mellom 40-60 min.
×
×
  • Opprett ny...