Jump to content

HanneMarie90

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About HanneMarie90

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Takk for tilbakemeldingene og tipsene! Smertelig klar over at det nok er kostholdet det står på at jeg ikke har gått ytterlige ned i vekt, for har stort sett spist det jeg vil og trent godt det siste året. I treningen har jeg hatt grei progresjon så noe er i hvert fall riktig! Problemet med å løpe til jobb er at jeg da MÅ løpe hjem igjen 6 km hver dag hadde vært greiere, men det er jo mulig å ta sykkelen fatt noen dager også. Motbakke løper jeg fordi jeg ønsker å bli bedre til å løpe motbakke, og man må som kjent gjøre mer av det for å bli god på det. Har ikke så store problemer med syre i beina av motbakkeløpingen, verre de dagene jeg har løpt trapper i Holmenkollen Målet må vel egentlig være å få på plass kostholdet så tror jeg kanskje ting kommer litt av seg selv om jeg fortsetter den gode fremgangen jeg har hatt på treningen, kosthold er så lett på papiret og så mye hardere in real med alt som følger med i hverdagen. Har triathlon til helgen så blir nok ikke de store kuttene eller endringene for det er ferdig
  2. Takk Har lest det jeg kommer over om fettforbrenning så det skorter i utgangspunktet ikke på kunnskapen Har løpt fra jeg veide 130 kilo og løper 5-10 løp igjennom året så har ikke noe problem med å løpe. I utgangspunktet så finner jeg ikke så mye motivasjon eller selve øktene uansett hva det er jeg gjør, jeg liker å bli bedre, pushe og se resultater og jeg er klarover at jeg må svette, blå og ha vondt for å pushe meg videre mot målene jeg ønsker. Jeg føler nå at for å bli kvitt resten av fettet må jeg optimalisere kostholdet og treningen, men jeg er usikker på hvor mye, hvor hardt, hvor jeg skal kutte og hvor jeg skal økte. Hvor mye jeg skal spise, hvilken fordeling jeg skal kjøre mellom karb, proteiner og fett. Er også usikker på hvor mye jeg skal trene, har muligheten til å løpe til og fra jobb som vil gi meg rundt 12 km ekstra hver dag. Men risikerer jeg at det blir for mye? eller er det greit så lenge jeg kjører dette i sone 2?
×
×
  • Create New...