Jump to content

drahlfc

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by drahlfc


  1. 1 time siden, LtdEdFred skrev:

    Heisann.

    Skader bør man være forsiktig å få tips med over nett, men for å få en viss anelse må du oppgi mer informasjon.

    - Hvilken øvelse gjorde du da du fikk vondt?

    - Skjedde i toppen av løftet? Bunnen? Etterpå?

    - Nøyaktig smertelokasjon er også veldig viktig. Skulderen er ikke det største leddet på kroppen, men det er fortsatt mye forskjellig som kan være galt. Google gjerne et bilde av muskler og sener i skulderen og prøv å finn igjen stedet som er vondt. 

     

    Som en hovedregel er det allitd lurt å ta en liten pause om du har smerter. Se det an et par dager. Det kan være noe så enkelt som en nerve som er i klem (som forhåpentligvis vil rette seg selv).

    Hei

    Takk for innspill. Det var en dips-lignende øvelse som jeg ikke har tatt før. Brukte nok for mye belastning og kjente med en gang at dette ikke var en øvelse for meg. Sluttet umiddelbart etter en rep. Smerten er først og fremst lokalisert på fremsiden av skulderen, men kjenner også noe bak. Satser på at det bedrer seg snart:-)


  2. Jeg har brukt nybegynnerprogrammet som beskrives på fitnessbloggen en tid. Har byttet noen øvelser innimellom for å gjøre det mer variert, men trener hele kroppen hver gang. 3-4 ganger i uken.

    Prøvde meg på en ny øvelse i går og kjente umiddelbart smerter i den ene skulderen. Sluttet umiddelbart, men smertene vil ikke gi seg helt. Bør jeg avstå fra trening en stund eller er det "trygt" å arbeide seg gjennom smertene.

×
×
  • Create New...