Gå til innhold

99jj

Medlemmer
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om 99jj

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Først og fremst anbefaler jeg deg å lese nybegynner-guiden her på fitnessbloggen hvis du ikke allerede har gjort det. Der finner du mye nyttig info for oppstartsfasen på trening. 1. Proteintilskudd er helt innafor hvis du sliter med å få i deg dagsbehovet for protein gjennom mat, men husk at det er et tillegg, og ikke en erstatter! Ikke bytt ut måltider med en proteinshake, men drikk gjerne en etter trening for raskt påfyll. 2. Dette hjelper kanskje lite, men prøv å tenk over det. De aller fleste på et treningssenter er der for samme grunn, nemlig å forbedre sin egen kropp og helse
  2. Tusen takk for utfyllende svar! Jeg byttet nokså fort fra fullkroppsprogram til 3-splitt, fordi folk fortalte meg at dette ville være bedre, og fordi jeg likte ikke så godt å trene hele kroppen i hver økt. Derfor vil jeg si at det er i løpet av tiden med 3-splitt programmet at jeg har sett fremgang, men da spesielt i armer og bein, og lite i rygg. Jeg har fått tid til to økter på armer og bryst, to økter på bein, men som regel bare en på rygg og skuldre. Det er på grunn av dette at jeg nå vil begynne med et nytt program, slik at jeg får trent alle muskelgruppene omtrent like mye. Det
  3. Hei! Jeg er ei 17 år gammel jente som har trent styrketrening i 5 måneder nå. Jeg har trent styrketrening tidligere også, så jeg vil si at jeg har litt erfaring. De siste månedene har jeg fått resultater. Jeg merker at jeg har blitt sterkere i alle øvelser og kroppen min former seg slik jeg ønsker. Det jeg lurer på er om jeg trener godt nok, og hva jeg eventuelt kan gjøre for å få bedre fremgang. Jeg er naturlig slank, så målet mitt er å bli sterkere. Jeg ønsker større bein og rumpe, bredere rygg og sterkere armer. Jeg har et sunt kosthold, og tar ingen ekstra tilskudd. Jeg trener styrketrenin
×
×
  • Opprett ny...