Jump to content

Esp1Gutten

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About Esp1Gutten

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 09/07/1994

Profile Information

  • Gender
    Mann
  • Location
    Oslo
  • Interests
    Trening

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hvordan ville du evt satt opp programmet med myoreps da? Med tanke på øvelser for tar godt!
  2. Hei! Jeg er : Gutt, 21år, 67KG, 175CM høy og bor i Oslo Dette er hvordan mitt treningsprogram ser ut: Mandag(Tung helkropp): Knebøy 5x5 Pullups 5x5 Benkpress 5x5 Militærpress 5x5 Her bruker jeg å kjøre pullups i pausene mellom knebøy settene. Tirsdag(Volum bein): Knebøy 4x12 Strakmark 4x12 Tåhev i smith 3x12-15 Leg extension 3x12 Sittende tåhev + Situps i apparat på slutten Onsdag(Volum bryst): Benkpress 4x12 Skråbenk 4x12 Decline benkpress 3x8 Flies i apparat 3x8 Smale armhevinger 3x8 Triceps pushdown 3x12 (kjører noen ganger med okklusjon bånd) Torsdag(Tung helkropp): Knebøy 5x5 Pullups 5x5 Benkpress 5x5 Militærpress 5x5 Her bruker jeg å kjøre pullups i pausene mellom knebøy settene. Fredag(Volum rygg): Markløft 4x12 eller 5x5(varierer imellom) Sittende roing 4x12 Pullups 3x max Facepulls 3x8 Rygghev 3x8 Bicepscurl i kabel 3x12 (kjører noen ganger med okklusjon bånd) Lørdag(Volum skuldre): Militærpress 4x12 Arnoldpress 4x12 Sidehev manualer 3x12 Shrugs 4x12 Sidehev kabel 3x8 Søndag: FRI Tips og innlegg tas imot med åpne armer!
×
×
  • Create New...