Gå til innhold

Camillagran

Medlemmer
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Camillagran

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 20. feb. 1993

Profilinformasjon

  • Kjønn
    Kvinne

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Tusen takk for svar! 😊 skal til Thailand i starten av august, så vil jo være fin og fit til da! Fikk et matprogram av en god kamerat av meg, han har så mange han kjenner som driver med akkuratt dette, så heldigvis kunne han hjelpe meg 😊 takk for gode råd alle!
  2. Ned i vekt! Ned i fett. Trener styrke 4-5 ganger i uken, går halvtimes turer annenhver dag. Ligger på 15000 skritt hver dag ca. Er 169 cm og veier nå 70 kg.
  3. Hei! Jeg har veldig lyst til å få mer resultat av all treningen jeg driver på med, men vet ikke helt hvordan jeg skal starte. Det er maten jeg sliter mest med, klarer ikke få i meg nok mat og vil rett og slett ha en matplan som er enkel, så jeg vet hva jeg skal spise og ha i meg og da gjerne ha laget med meg matpakke. Jeg trener nesten bare styrke, så trenger en del proteiner, men vil ha minst mulig fett. Liker veldig godt kylling, laks, karbonadedeig og det er som regel det jeg spiser til hverdags, sammen med ris/pasta samt grønnsaker. Det jeg er så usikker på er mengden jeg treng
×
×
  • Opprett ny...