Gå til innhold

hs010

Medlemmer
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Da skal jeg prøve på det! Takk for fine tips:)
  2. Takk for svar! Jeg får smøre meg med enda mer tolmodighet. Man blir bare så gira når man får det til, også blir det så kjipt når det stopper opp. Jeg har ganske lite fett andre steder på kroppen nå, så er hovedsakelig bare magen som gjenstår for at jeg skal være vel i min egen kropp. Men som du sier, det må jo til slutt bli tatt noe fra lageret der også;) Vet du forresten om kyllingkjøttdeig er bra å spise med tanke på å få i seg proteinrik mat med lite kcal? Elsker kyllingkjøttdeig:P
  3. Tusen takk for svar! Som jeg svarte litt lenger opp her så kan det godt hende at 17% er feil. Dette er ca tallet jeg får hver gang jeg tar "kroppsanalyse" på vekten hjemme. Da skal jeg forsøke å endre litt på cardio-øktene mine, for ser at disse ikke samsvarer helt med det du råder til. Har hovedsakelig pleid å løpe 4x4++, 2x8++ eller løpt i raskt tempo i 30 min. Men når det kommer til mat..Hvor ca ofte burde jeg spise for å kunne forbrenne fettet fortest? Eller er dette det samme så lenge jeg ligger i kcaloriunderskudd når dagen er over? Og har du noen eksempler på mat som har mye p
  4. Tusen takk for svar! Kan godt hende at 17% er feil asså. Det tallet har jeg kunn fordi det er ca dette tallet som kommer opp hver gang jeg tar "kroppsanalyse" på vekten hjemme Så med andre ord får jeg bare fortsette med det jeg har gjort til nå og smøre meg med litt tolmodighet;) Er det da for det meste tung styrke av store muskelgrupper du anbefaler? Takk! Det er nok slik at man tenker mye på slike ting som kanskje ikke en gang andre ser. Men merker at jeg trenger å gå ned litt for min egen del. Jeg tror det gjør mye med livsgnisten om man faktisk er fornøyd med seg selv og at man
  5. Jeg er en jente på 23 år, frisk og rask og har alltid drevet med forskjellig type sport og trent mye. Jeg har samtidig alltid hatt litt komplekser for kroppen, og spesielt magen som jeg har litt ekstra fett på. I desember 2015 veide jeg på det meste 72,5kg med ca 30,8% fett. (Jeg er 1.69 høy) Jeg bestemte meg for å endelig gå ned i vekt og fettprosent. Jeg kuttet mengde mat per måltid, spiste sunnere, kuttet all brus og godteri utenom lørdager og trente 5 ganger i uken. Av trening har det vært ca 2-3 intervalløkter i uka og 2-3 styrkeøkter i uka. Dette gjør jeg fremdeles i dag.
×
×
  • Opprett ny...