Gå til innhold

Anneli97

Medlemmer
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Innlegg skrevet av Anneli97

  1. 32 minutter siden, Therese skrev:

    Det kommer helt an på hva du ønsker å oppnå med treningen din - og ditt totale energiinntak.

    Basert på det du skrev i den andre tråden vil jeg si at det blir overkill å jogge for din målsetning, iallefall før du i det hele tatt har sett noe resultat av nye endringer

    Okei! :) 

  2. 3 timer siden, Therese skrev:

    Hva med å starte med å legge til en proteinkilde til frokost og lunsj? Meieriprodukter, fisk eller egg passer godt til brødmat eller havregrøt.

    matlyst handler også om vaner, (og hvor "opptatt" en er med andre ting) Vil anbefale deg å lage en rutine med måltidene dine, spesielt der du vet det er mangelfullt.

    Spis mer protein og fett til frokost, spis en større lunsj og spis mer grønnsaker generelt og du har gjort en stor endring allerede som du kan bygge videre på.

    Forøvrig er det helt ok med tre store måltider om dagen

    Tusen takk for svar! :)

  3. 1 time siden, Therese skrev:

    Hei!

    Hvordan spiser du per dags dato?Ved å ta utgangspunkt i dine egne rutiner er det større mulighet for å kunne hjelpe deg mot noe du selv kan holde

    Det er ikke et spesielt kosthold som gir din målsetning, men et balansert kaloriinntak, styrketrening med progresjon og ikke minst kontinuitet

    Nå spiser jeg som oftest brød eller havregrøt til frokost. Ganske lite lunsj, for jeg har så dårlig matlyst rundt de tidene, men blir i så fall noen knekkebrød. Ganske varierte middager, men er vanlig norsk husholdningskost(mye fisk, litt for lite grønnsaker)

    jeg spiser ganske regelmessig, men går ofte lang tid i mellom så det blir tre store måltider om dagen :) 

  4. Hei! Jeg trenger hjelp til å sette opp en god kostholdsplan. Jeg er 19 år, 170 cm høy, 70kg og trener fitnessbloggens nybegynner styrketrening 3 ganger i uka :) ved siden av dette rir jeg hver dag, og kjører litt motocross. Hva slags kosthold kan hjelpe meg med å gå ned i fett, men opp i muskelmasse? 

    Må også nevne at jeg er vegetarianer, men spiser fisk og egg og melk OSV. 

×
×
  • Opprett ny...