Jump to content

Hans-LG

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About Hans-LG

  • Rank
    Newbie
  • Birthday September 30

Profile Information

  • Gender
    Mann

Contact Methods

Recent Profile Visitors

638 profile views
  1. Veldig flott svar og en god oversikt i bildet! Det kommer jeg til å bruke! Btw hva heter siden du har på bildet? Takk!!
  2. Takk for svar og beklager sen tilbakemelding! Vell, så innså jeg fort at det vil bli drøyt med 1000kalorier underskudd pr dag. Skal heller ta meg med at jeg burde ligge 400-500 på underskudd og heller finjustere dersom det er behov:) Takk!!
  3. Beklager sent svar! Glemte helt bort... I teorien ønsker jeg å få satt opp en kostholdsplan. Innså veldig fort etter å ha spurt venner og etter å ha lest gjennom kommentarene her at 1700 kalorier var langt over drøyeste laget Er ikke så erfaren så bare slang spørsmålet ut. Men masse takk for svar, mister!
  4. Hei! Ønsker å sette opp en kostholdsplan til meg selv og trenger hjelp! Raskt om meg og mitt mål: - Jeg er student, har råd til matvarer, men ser ikke etter de dyreste varene først.(Vil tross alt spare litt) - Jeg er 19år, 1.90m høy og veier ca 90kg - Ser etter en matplan som holder seg på 1700 kalorier pr dag slik at vektnedgangen blir slik jeg ønsker. - Jeg ønsker en matplan som holder muskelmassen i sjakk og gjerne bygger muskler, men river ned fettprosenten. - Fettprosent: Ca 17% Har lett mye rundt på nettet på forskjellige forum og sider, men ender alltid opp på en vegetarside for damer på 50+. Derfor sikter jeg nesen mot forumet i håp om hjelp til målet mitt. Håper på positivt svar!
  5. Personlig lager jeg mat for hele uken på søndager. Begynner rundt 6-tiden og lager 3 bokser til hver skoledag. (2x mellommåltid og 1x lunch). Sparer mye tid som jeg kan bruke til å gjøre andre viktige ting med å ofre den tiden det tar på søndagene, sjeldent man gjør noe stort på søndagene uansett Pleier også å fryse ned boksene mine også tiner det som regel i skolesekken frem til når det skal varmes i microbølgeovn. Fryser ned bare for å være på den sikre siden så jeg ikke plutselig åpner opp en grønn boks med mugg Lykke til!
  6. Hei! Jobber med å sette opp treningplan til meg selv. Jeg har søkt litt rundt, sett youtubefilmer, men uten hell. Derfor retter jeg nesen min mot forumet i håp om å finne et greit svar på oppsett, sortering av øvelser (f.eks Hvilken øvelser man burde kjøre på legday). For at det skal bli litt lettere for deg å hjelpe meg så er jeg en gutt på 19 år, hobbymosjonist og liker egenvekttrening og vekttrening. Jeg trener på en låve sammen med noen andre venner der eieren har kjøpt og laget utstyr som skal til for at man kan trene styrke og egenvekt. Jeg har tilgang på alt som skal til for å utføre baseøvelser, egenvekt og frivekter. Vil også si jeg er midt på treet når det kommer til treningserfaring. Jeg er også en sporadisk treningskar ettersom skole, jobb eller forkjølelse kommer i veien til de tider. Ved planen ønsker jeg å: bygge styrke, bevegelighet, spenst, balanse og utholdenhet. Problemstillingen min er hvordan jeg skal sette opp en god og organisert treningplan + hvordan kombinere vekttrening og egenvekttrening? Jeg tenker å starte med oppvarming etterfulgt av baseøvelse dedikert til de muskelgruppene jeg har pr dag (F.eks mandag - Benkpress. Tirsdag - Knebøy. Torsdag - Markløft). I planen min tenker jeg å ha en kombinasjon av vekttrening og egenvekt, men vet ikke hel hvordan jeg skal få flettet dette sammen Håper på positiv tilbakemelding!
×
×
  • Create New...